Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:59:34 GMT

استقرار جوي آرام در اکثر مناطق

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۸۰۴

استقرار جوي آرام در اکثر مناطق

خبرگزاری آریا- کارشناس هواشناسی: بیشتر مناطق کشور امروز جوی آرام و پایدار خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرکرده با پیش بینی جوی آرام و پایدار در بیشتر استان‌های کشور گفت: از فردا بعد از ظهر شاهد ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور خواهیم بود.
وی با بیان اینکه از فردا بعد از ظهر بایستی منتظر بارش در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و شمال استان کرمانشاه باشیم، افزود: این سامانه به مرور گسترش می‌یابد و استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، شمال کرمان، لرستان، همدان، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مثل زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، کارشناس سازمان هواشناسی همچنین از بارش در استان‌های سواحل دریای خزر در روز شنبه و یکشنبه خبر داد و گفت: این سامانه دوشنبه با حرکت به سمت نواحی شرقی و استان‌های خراسان شمالی و رضوی این استان‌ها را نیز متاثر از بارندگی می‌کند.
وی گفت: پدیده غالب برای روز دوشنبه در نواحی غربی و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد نسبتاً شدید است و امروز در غالب نقاط کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت و هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری و بیشینه دمای هوا حدود 14 درجه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقرار آرام مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی

مطابق بررسی‌ها آسمان استان مرکزی امروز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش بینی وضع هوا بیانگر ورود یک سامانه بارشی از فردا سه شنبه از مناطق جنوب غربی کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش بینی‌ها از روز چهارشنبه تا حداقل پایان هفته در برخی از ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب رگبار باران و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه عمدتا در نیمه جنوبی استان و در روز جمعه در همه مناطق استان خواهد بود.

به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که در صورت وقوع موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

بر این اساس امروز دوشنبه هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۴ اداره کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص احتمال لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، احتمال خسارت به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار به دلیل احتمال وزش باد شدید موقتی، برخورد صاعقه و احتمال خسارت به بخش کشاورزی به دلیل احتمال بارش تگرگ صادر شده است.

روند افزایش دمای هوا تا صبح چهارشنبه در استان تداوم خواهد یافت، اما پس از شروع فعالیت سامانه بارشی دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد