Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو فلاحی روز جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: این ۲ بیمار مربوط به شهرستان‌های سقز و سنندج است که خود تحت درمان بوده و خانواده هایشان نیز قرنطینه هستند.

وی افزود: ثبت این ۲ مورد به منزله این نیست که فقط این افراد مبتلا می‌شوند بلکه نشان از این است که بیماری رومد صعودی دارد و احتمال اینکه  افراد دیگری را هم مبتلا کند خیلی زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: از عموم مردم استان درخواست می‌شود جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و انتقال این ویروس از شرکت در هر گونه تجمعات شامل مراسم عروسی، عزاداری، نمازهای جمعه و جماعت خودداری کنند.
 
وی یادآور شد: افرادی که علائمی همچون سرفه خشک، تب، خستگی، گوفتگی و بدن درد و برخی علائم شبیه آنفلوانزا دارند با رعایت موارد بهداشتی همچون زدن ماسک و پوشیدن دستکش به بیمارستان مراجعه کنند تا در صورت مبتلا بودنشان افراد دیگری را هم آلوده نکنند.

فلاحی تاکید کرد: انتظار می رود مردم از تردد و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند چون منازل امن ترین مکان برای آنهاست و به هر میزان مردم از رفت و آمدهای خود در سطح شهر بکاهند شاهد کاهش مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خانواده دانشگاه علوم پزشکی عزاداری مدیر روابط عمومی ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان