Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:35:17 GMT

رقابت ايموبيله و لواندوفسکي در صدر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۱۳۱

رقابت ايموبيله و لواندوفسکي در صدر

خبرگزاری آریا- در جدول گلزنان برتر لیگ‌های فوتبال اروپایی در فصل 2020 - 2019 (کفش طلایی) مهاجم ایتالیایی تیم لاتسیو همچنان صدرنشین است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گلز، جدول 12 گلزن برتر لیگ‌های اروپایی به این شرح است:
1- چیرو ایموبیله از ایتالیا و تیم لاتسیو ایتالیا 27 گل و 54 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
2- روبرت لواندوفسکی از لهستان و تیم بایرن مونیخ آلمان 25 گل و 50 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
3- تیمو ورنر از آلمان و تیم اربی لایپزیش آلمان 21 گل و 42 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
3- کریستیانو رونالدو از پرتغال و تیم یوونتوس ایتالیا 21 گل و 42 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
5- ارلینگ هالاند از نروژ و تیم‌های سالزبورگ اتریش و بوروسیا دورتموند آلمان 25 گل و 42 امتیاز (ارزش لیگ آلمان: 2 و ارزش لیگ اتریش: 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5)
6- لیونل مسی از آرژانتین و تیم بارسلونا 18 گل و 36 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
7- جمی واردی از انگلیس و تیم لسترسیتی انگلیس 17 گل و 34 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
7- روملو لوکاکو از بلژیک / دموکراتیک کنگو و تیم اینتر ایتالیا 17 گل و 34 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
7- پیر امریک اوبامیانگ از گابن و تیم آرسنال 17 گل و 34 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
10- کیلیان امباپه از فرانسه و تیم پری سن ژرمن فرانسه 16 گل و 32 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
10- سرخیو آگوئرو از آرژانتین و تیم منچسترسیتی انگلیس 16 گل و 32 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
10- وسام بن یدر از تونس / فرانسه و تیم موناکو فرانسه 16 گل و 32 امتیاز (ارزش لیگ: 2)
در فصل گذشته لیونل مسی از آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا با 36 گل اول شد و کیلیان امباپه از فرانسه و تیم پاری سن ژرمن فرانسه با 33 گل دوم و فابیو کوآلیارلا از ایتالیا و تیم سمپدوریا ایتالیا با 26 گل سوم شدند.
در تاریخچه برندگان کفش طلای اروپا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با 6 بار کسب کفش طلا رکورد دار است و کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید با 4 بار برنده شدن کفش طلای اروپا در رده دوم قرار دارد. مسی در سال‌های 2010، 2012، 2013، 2017، 2018 و 2019 (6 بار) برنده این جایزه شده است.
اوزه بیو اسطوره فقید پرتغالی، گردهارد مولر از آلمان، فرناندو گومش از پرتغال، دودو گئورگسکیو از رومانی، آلی مک کوئیست از اسکاتلند، ماریو ژاردل از برزیل، تیری آنری از فرانسه، دیه گو فورلان و لوئیز سوآرس از اروگوئه هر کدام دو بار این جایزه را به دست آورده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رقابت ایموبیله لواندوفسکی ارزش لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گروه حقوق بشر عفو بین‌الملل اعلام کرد که فرانسه محدودیت‌هایی را برای ابراز همبستگی با فلسطینیان در غزه اعمال کرده است.
 
در بیانیه شعبه محلی عفو بین‌الملل آمده است که هفته‌های اخیر شاهد محدودیت‌های اعمال‌شده برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین بوده و افراد با اتهام انتشار «تبلیغات تروریستی» مواجه هستند.
 
یکی از مواردی که عفو بین‌الملل به آن اشاره کرد، ممنوعیت کنفرانس برنامه‌ریزی‌شده درباره فلسطین بود که در اوایل ماه جاری توسط انجمن فلسطین آزاد در شهر لیل برگزار شد.
 
مقامات فرانسوی این ممنوعیت را با استناد به نگرانی در مورد «تبلیغات تروریستی» توجیه کردند که توسط مدافعان حقوق به عنوان تلاشی برای خفه کردن گفتمان مشروع در مورد آرمان فلسطین محکوم شد.
 
در میان این تحولات، ماتیلد پانو، یکی از اعضای ارشد پارلمان فرانسه از حزب La France Insoumise (LFI) که به حمایت صریح خود از فلسطین معروف است، فاش کرد که به اتهام تبلیغات تروریستی برای بازجویی احضار شده است.
 
در ایتالیا نیز دانشجویان معترض به جنگ اسرائیل علیه غزه، کنفرانسی که در رابطه با همکاری این کشور با سایر کشورها در زمینه‌های علمی و فضایی با حضور وزرای دولت ائتلاف حاکم برگزار شد را مختل کردند.
 
آنها با حمل پرچم‌های فلسطین، سعی داشتند به سمت محل برگزاری کنفرانس در قلعه والنتینو در شهر تورین راهپیمایی کنند اما نیروهای امنیتی مانع آنها شدند.
 
پلیس تورین اعلام کرد که در این حادثه هفت افسر مجروح شده‌اند. جورجیا ملونی، نخست‌وزیر این کشور همبستگی خود را با نیروهای امنیتی اعلام کرد.
 
وی در شبکه اجتماعی ایکس به شدت معترضان را محکوم و تاکیدکرد که دولت (ایتالیا) در کنار کسانی است که از آزادی و امنیت شهروندانش محافظت می‌کنند.
 

دیگر خبرها

  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد