Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: براساس پیش بینی‌ها حجم بارندگی در روز‌های گذشته حدود ۴میلیون مترمکعب بود و همین میزان آب رهاسازی شد و آمادگی لازم برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در استان وجود دارد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق قلا، هادی حق‌شناس ظهر امروز در بازدید از آخرین وضعیت سد وشمگیر اظهارداشت: با رهاسازی به اندازه و به موقع آب، سد‌های استان آمادگی کامل برای ذخیره روان آب‌ها احتمالی را دارند و از طرفی آب مورد نیاز کشاورزی نیز به میزان لازم ذخیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بارش‌هایی که در روز‌های گذشته اتفاق افتاد و همچنین پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های جدید لازم بود که مقداری از آب‌های ذخیره شده رهاسازی شود که این کار به صورت حساب شده و به موقع انجام شد.

استاندار گلستان اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها حجم بارندگی در روز‌های گذشته حدود 4 میلیون مترمکعب بود و همین میزان آب رهاسازی شد و هم‌اکنون پشت سد وشمگیر و دو سد انحرافی آن در مجموع 6 میلیون مترمکعب آب وجود دارد.

بیش از 4میلیون و 800قطعه بچه ماهی در منابع آبی استان خوزستان رهاسازی شدآب سدهای بوستان و گلستان برای کنترل سیلاب‌های احتمالی رهاسازی می‌شودراه 231 روستای اردبیل مسدود است؛ رهاسازی 900 خودروی گرفتار شده در برف

وی اظهار داشت: برای نخستین بار در این موقع از سال، آب مورد نیاز برای آبیاری حدود 11 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

حق‌شناس گفت: در سال‌های گذشته دریچه‌های سد وشمگیر باز نشده بود، اما هم‌اکنون این دریچه‌ها باز شده و در صورت نیاز به خوبی عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/581/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد وشمگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد