Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در نامه رئیس مجمع نمایندگان گیلان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به آقایان لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نمکی وزیر بهداشت و درمان و نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی آمده است: از آنجائیکه گیلان دومین استان مبتلا به ویروس کرونا شناخته شده و نیز تعداد کشته شدگان و مبتلایان به این بیماری هر روز در حال افزایش است و همچنین بیمارستان‌هایی که برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا معرفی شده، متاسفانه از حداقل امکانات و تجهیزات، حفاظت فردی و حتی برای پرسنل و پزشکان برخوردار نیست و با توجه به اینکه گیلان در ماه‌های اخیر دچار خسارت‌های ناشی از سیل، برف و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شده است و ویروس خطرناک کرونا نیز باعث شده، زندگی مردم مختل شود تقاضامندیم نسبت به چند موضوع برای پیشگیری و مدیریت این ویروس اقدام فوری صورت گیرد.

ممانعت از ورود مسافران به گیلان، حضور به استان برای بررسی و پیگیری بهتر موضوع، الویت دادن به تجهیز بیمارستان‌ها و داروخانه‌های به امکانات بهداشتی و پزشکی، ایجاد بیمارستان صحرایی توسط نیرو‌های مسلح از مهمترین درخواست‌های ذبیح الله نیکفر رئیس مجمع نمایندگان گیلان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از ۴ مقام بلند پایه کشوری است.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت کرونا ویروس مجلس شورای اسلامی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند