Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:31:17 GMT

پیشکسوت استقلال: موسوی به استقلال ضربه زد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۷۱۴

پیشکسوت استقلال: موسوی به استقلال ضربه زد

«میثم منیعی» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صحبت های عضو مستعفی باشگاه استقلال اظهار داشت: عبدالرضا موسوی در چند روز گذشته با مصاحبه‌های هدفمند به تیم فوتبال استقلال و مدیریت آن ضربه زد. او سررشته‌ای از فوتبال ندارد و بیشتر یک آدم اقتصادی است. اگر قرار است ما فوتبالیست ها به حرفه او روی آوریم بدون شک به ده‌ها سال زمان نیاز داریم پس وی نیز در ورزش به سال ها تجربه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در واکنش به مصاحبه موسوی علیه وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف قرار دادن شخص «مسعود سلطانی‌فر» کار درستی نبود او با این کار برای استقلال حاشیه درست کرد. آقای موسوی  چگونه است که پس از چند وقت یادت افتاده که وزیر پرسپولیسی است. چون برنامه برای مدیرعاملی داشتی تا کنون درباره وزیر حرفی به زبان نیاوردی؟ استقلال به راحتی به شما واگذار نمی‌شود.

بازیکن سال های دور استقلال در پایان افزود: دست موسوی که از منافع باشگاه کوتاه شد به حاشیه‌سازی روی آورده است و علیه سرمربی تیم و وزارتخانه مصاحبه می‌کند این کار درست نیست.

برچسب‌ها باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال تنها با حضور هواداران برگزار نشد بلکه تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه نیز با حضور در کمپ مرحوم حجازی ضمن حمایت از شاگردان نکونام، برای این تیم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کردند.

یکی از نفرات حاضر در این تمرین، حمید بابازاده بود. بازیکن و مربی سابق استقلال که در آمریکا زندگی می کند، چند روزی است که به دلیل درگذشت پدرش به ایران آمده و در تهران حضور دارد.

روز گذشته  چندتن از استقلالی‌های سابق برای عرض تسلیت در مراسم سوم پدر بابازاده حضور پیدا کردند. علاوه بر جواد نکونام، چهره‌های دیگری همچون علیرضا منصوریان، بهتاش فریبا، عباس سرخاب و... ضمن شرکت در این مراسم، به دروازه‌بان سابق استقلال دلداری و تسلی دادند.

بابازاده نیز امروز برای حمایت از تیم سابق خود راهی کمپ مرحوم حجازی شد و ضمن تماشای تمرین آبی ها از نزدیک، برای استقلال در ادامه فصل آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت