Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، تعداد کشته‌های اعتراض به سفر ترامپ و تصویب قانون تبعیض مذهبی در هند همچنان رو به افزایش است.

در پی یورش وحشیانه نظامیان هندی به‌همراه هندوهای متعصب به مسلمانان معترض که به سفر رئیس جمهور آمریکا و تصویب قانون تبعیض مذهبی اعتراض داشتند آمار کشته‌ها به 42 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع بیمارستانی اعلام کردند: علاوه بر 30 نفر که با شلیک مستقیم گلوله به قتل رسیده‌اند 12 نفر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

علاوه بر این گزارش‌های میدانی از زخمی شدن حداقل 300 مسلمان دیگر در جریان حمله نظامیان هندی خبر می‌دهد.

دولت هند در تلاش است سرکوب گسترده مردم را مقابله پلیس با آشوب جلوه دهد ولی انتشار تصاویری که در رسانه‌ها دیده می‌شود نشان می‌دهد مردم با به‌دست گرفتن پلاکاردهایی خواستار لغو سفر ترامپ به هند شده‌اند.

نظامیان هندی به‌دستور دولت این کشور روز دوشنبه و هنگام سفر رئیس جمهور آمریکا به خاک دهلی‌نو ناگهان به معترضین یورش برده تعداد زیادی را کشته و یا زخمی کردند.

به‌دنبال یورش نظامیان هندی، هندوهای متعصب نیز با به‌دست گرفتن سلاح سرد به خانه‌های مسلمانان و مساجد حمله کردند و تعدادی را کشتند.

مسلمانان هندی به تصویب قانونی معترضند که طبق آن غیرهندی‌ها به‌شرط مسلمان نبودن می‌توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نظامیان هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد