Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@03:13:01 GMT

تمرین استقلال هر روز در یک زمین!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۱۹۳

تمرین استقلال هر روز در یک زمین!

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در شرایطی روز گذشته با شکست برابر گل گهر از کورس رقابت برای صدرنشینی خارج شد که این تیم در طول هفته گذشته حتی یک جلسه هم تمرین تاکتیکی در زمین چمن انجام نداده بود.

 

همچنین امروز قرار است تمرین تیم فوتبال در زمین شماره 2 آزادی برگزار شود تا سریال خانه به دوشی استقلال بابت نداشتن  زمین تمرین همچنین ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای علی فتح الله زاده که به تازگی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است شاید مهمترین ماموریت حل مشکل زمین تمرین این تیم باشد تا آبی ها بیش از این ضربه نخورند و بتوانند در روزهای بارانی هوای تهران تمرینات خود را برگزار کنند.

تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد

سید جلال حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری  تیمش مقابل پیکان، اظهار کرد: بازی پس از دربی همیشه سخت است، اما مدیون هواداران هستیم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. بازیکنان هم فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم.

او درباره اینکه با وجود ریتم خوب پرسپولیس به نظر می‌رسد حساسیت دربی باعث تساوی در این بازی شد، گفت: حساسیت دربی بالا بود. استقلال هم با بسته بازی کردن، کار را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بازیکنان ما هم ریتم و هماهنگی خوبی داشتند. باید این روند را ادامه بدهیم. باید بیشتر تلاش کرده و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی پرسپولیس درباره  بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی، تصریح کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و همه بازی‌ها سخت شده است. قطعا دیدار با آلومینیوم هم سخت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرین تیم ملی و نشست خبری قلعه‌نویی
  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • استقلال و پرسپولیس بابت تماشاگرنماهای دربی نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان| افطار مدافع قطری پرسپولیس کنار زمین/ عنایتی با پسرش به آزادی آمد
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال