Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله «نیویورکر» در انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با ویروس کرونا، طرحی را کشیده که در آن ترامپ به‌جای اینکه ماسک را جلوی دهان خود بگذارد بر چشمان خود گذاشته که به‌معنای چشم‌پوشی او بر واقعیت‌های این ویروس خطرناک است.

قدس آنلاین؛ مجله هفتگی نیویورکر در شماره آینده خود به سیاست‌های دولت آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح جلد نیویورکر تصویری از ترامپ است که بر چشمان خود ماسک زده است تا نشان دهد رئیس جمهور آمریکا علاقه‌ای به دیدن واقعیت‌های کرونا ندارد.

«جان کاسیدای» ستون‌نویس نیویورکر نوشته است، از منظر سیاسی ویروس کرونا دو خطر برای رئیس جمهور دارد؛  اگر این ویروس در آمریکا شیوع پیدا کند کاخ سفید مقصر شناخته خواهد شد و دموکرات‌ها او را تحت فشار خواهند گذاشت همان‌گونه که «چاک شومر» دموکرات و رهبر اقلیت در سنا گفت: «دولت ترامپ در خواب است. رئیس جمهور ترامپ، صبح به خیر! اینجا کرونای همه‌گیر وجود دارد، شما کجا هستید؟»

جان کاسیدای خطر دوم برای ترامپ را اقتصادی عنوان کرده است و می‌نویسد اگر سقوط بازار سهام بر اثر شیوع ویروس کرونا ادامه یابد می‌تواند محیط سیاسی را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تغییر دهد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در آمریکا کرونا کرونا ویروس ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد