Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت خواستار ادامه فعالیت‌ها برای مقابله با معامله قرن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، هیئت ملی راهپیمایی‌های بازگشت و مقابله با معامله قرن از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و فلسطین اشغالی خواست که به فعالیت‌ها و تجمعات خود ادامه داده و با نظامیان صهیونیست درگیر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت از ملت‌های عربی خواست که از فلسطنیان حمایت کرده و با تمام اشکال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

هیئت ملی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره تاکید کرد: ملت فلسطین با درک حساس بودن این مرحله و پیچیدگی‌های آن می‌توانند معامله قرن را که هویت و ماهیت فلسطینیان و سرزمینشان را هدف قرار گرفته است به شکست بکشانند.

این هیئت از شهروندان فلسطینی خواست که در فعالیت‌های جمعه آینده برای مقابله با معامله قرن شرکت کنند.

فلسطین| فراخوان هیئت راهپیمایی بازگشت برای تظاهرات علیه معامله قرنفلسطین| زخمی شدن شماری از شرکت‌کنندگان در هشتاد و پنجمین راهپیمایی بازگشت

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط معامله ننگ اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معامله ننگ اخبار فلسطین معامله ننگ اخبار فلسطین مقابله با معامله قرن راهپیمایی بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند

به گزارش جماران؛ از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک منبع مسئول در جنبش حماس اعلام کرد که هیئت جنبش متبوعش پس از دو روز مذاکرهف قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک کرده است.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد که دور کنونی مذاکرات در قاهره پایان یافت و هیئت حماس امشب قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک خواهد کرد.

هیئت حماس پاسخ این جنبش به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس و مبادله اسرا را به واسطه‌های مصری و قطری ارائه داده و بررسی‌های عمیقی در مورد آن انجام گرفته است.

حماس افزود که به شیوه‌ای کاملا مثبت و مسئولانه با این موضوع تعامل داشته و مصمم به دستیابی به توافقی است که خواسته‌های ملی فلسطینیان را برآورده کند و به توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان، افزایش کمک‌ها به غزه، آغاز عمران و بازسازی غزه و تحقق مبادله اسرا منتهی شود.

دیگر خبرها

  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه