Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز جمعه با انتشار پیامی به عنوان خطبه‌های مجازی نماز جمعه اظهار کرد: ویروس کرونا امروز بیش از ۴۰ کشور دنیا را فرا گرفته و ایران نیز از شیوع این ویروس در امان نبوده، لذا همه مردم و مسئولان باید دست در دست هم به مقابله با این بیماری بشتابند.

وی با اشاره به سوداگری برخی از افراد با استفاده از نیازهای مردم اظهار کرد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم که مقتدرانه با محتکران خائن و جنایتکاران عرصه اقتصادی که مایحتاج مردم را برای کسب سود بیشتر انبار می‌کنند، برخورد نماید و اجازه سوء استفاده به آنان را ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمودی افزود: در این روزها در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا اطلاع رسانی خوبی شده است که خود بهترین مواعظ اخلاقی است، آیا همان‌گونه که بخاطر پرهیز از ویروس کرونا از دست دادن پرهیز شده، آیا حاضریم که به‌خاطر خدا دست از گناه بکشیم و به ویروس گناه آلوده نشویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: آیا همانگونه که به تشخیص پزشکان و متخصصین، حتی نماز جمعه را هم تعطیل کردیم، آیا حاضریم بخاطر امر خدا و اولیای الهی مجالس گناه را برچینیم، این مسائل درس عبرتی است که باید از آن به درستی استفاده کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران دستگاه قضایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماز جمعه ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند