Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادریس خالدی روز جمعه در حاشیه بازدید از بیماران‌ این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا ویروس در این بیمارستان مشاهده نشده است.
او افزود: بیشتر مواردی که در این بخش بستری شده اند مبتلا به آنفلوانزا نوع A زیرمجموعه H۱N۱ بوده است و حتی هیچ یک از بیماران به کرمانشاه اعزام نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خالدی در ادامه تاکید کرد: مردم فهیم شهرستان کنگاور به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مرتبط با ویروس کرونا را از مراجع رسمی از جمله صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.
رییس بیمارستان شهید چمران کنگاور با بیان اینکه مردم از مراجعات مکرر و ملاقات بیماران به جد خودداری کنند، تاکید کرد: در صورتی که شهروندان از علایم سرماخوردگی برخوردارند، می توانند برای اطمینان خاطر به بیمارستان مراجعه و نسبت به انجام آزمایشات اقدام نمایند.
او همچنین در ادامه گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است. 
خالدی افزود: شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و رعایت فاصله بیش از یک متر با فرد بیمار ضروری است. 
او از همه کنگاوری خواست از سفر و حضور غیرضروری در مکان‌های عمومی و شلوغ خودداری کنند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که هم اکنون ۴۳ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز جمعه در نشست بررسی وضعیت بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ۲ روز گذشته آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در کرمانشاه راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه پیش از این نمونه ها برای آزمایش به تهران ارسال می‌شد، گفت: از اول اسفند ماه تاکنون ۷۸۷ نمونه آزمایش کرونا به تهران ارسال شده است که ۷۵۰ مورد آنها منفی و مابقی آنفلوآنزا بوده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تکذیب خبر کرمانشاه کنگاور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تکذیب خبر کرمانشاه کنگاور ویروس کرونا تکذیب خبر کرمانشاه کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد