Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی از تعطیلی مدارس کل کشور به مدت سه روز، تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: تقاضای من از مردم این است که بیشتر همراهی کرده و از تردد‌ها واقعاً کم کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،  رئیس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا درباره نتایج پنجمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: مدارس سراسر کشور برای یک دوره سه روزه از فردا یعنی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش با کمک صداوسیما و سایر دستگاه‌ها باید بتوانند آموزش مجازی و آموزش از راه دور برای دانش آموزان فراهم کنند.

سعید نمکی تصریح کرد: هفته نسبتاً سختی پیش رو خواهیم داشت و اوج اصلی بیماری در هفته آینده و طی روزهای آینده خواهد بود.

وی تاکید کرد: به چیزی به عنوان قرنطینه شهرها اعتقاد نداریم و این روش را علمی نمی‌دانیم، اما به دنبال کنترل رفت و آمد افراد هستیم. خواهش من این است که ترددها به حداقل برسد، مگر موارد بسیار ضروری و با اطمینان کافی از اینکه مورد مشکوکی بین مسافران نیست.

رئیس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا ادامه داد: اگر مورد مشکوکی به ابتلا در ورودی و خروجی شهرها دیده شود، حتماً این فرد برای مدت ۱۴ روز به قرنطینه خواهد رفت.

وزیر بهداشت گفت: تقاضای من از مردم این است که بیشتر همراهی کرده و از ترددها واقعاً کم کنند. این اولین درخواست من به عنوان وزیر بهداشت از مردم است.

نمکی درباره تعطیلی دانشگاه‌ها توضیح داد: دانشگاه‌ها تا آخر هفته تعطیل هستند، اما پرسنل و اساتید حاضر خواهند بود و به شکل مجازی و از راه دور، آموزش ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همه ورزشگاه‌ها و اجتماعات طبق روال قبل تعطیل است. بازی‌های فوتبال و موارد دیگر بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدارس کشور کرونا ویروس نمکی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار ضعیف تا انتهای هفته از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن، وزش باد لحظه‌ای و شدید، گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و در ارتفاعات رگبار پراکنده مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه با تشدید فعالیت سامانه بارشی تندری در روزهای پایانی هفته از عصر و شب جمعه تا ظهر شنبه رگبار ساعتی و شدید و رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود، افزود: امروز چهارشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و گرد و خاک است و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: برای روز پنج شنبه آسمانی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما و برای روز جمعه نیز آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق در بعضی ساعات، وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6094398

دیگر خبرها

  • ورود موج‌های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته