Web Analytics Made Easy - Statcounter

یشکسوت باشگاه استقلال گفت: به حاشیه بردن آبی‌پوشان هنر نیست و کسی که این کار را انجام می‌دهد استقلالی به شمار نمی‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور در واکنش به مصاحبه «عبدالرضا موسوی» اظهار داشت:

آقای موسوی تو استقلالی نبودی و آمدنت به استقلال برای آن بود که از نام این تیم سوء استفاده کنی، از زمانی که قدم در باشگاه استقلال گذاشتی برای آبی‌پوشان در فضای حقیقی و مجازی حاشیه درست کردی و این هنر مدیریت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه انتقاد موسوی از «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان منطقی نیست گفت:

چرا برخی با آبروی استقلال بازی می‌کنند چطور زمانی که برنامه‌ات برای مدیرعامل شدن بود وزیر پرسپولیسی نبود. بعد از انتخاب «علی‌ فتح الله‌زاده» وزیر پرسپولیسی شد. باید قبول کنید که در مجموعه حواشی و باخت‌های استقلال شریک هستید. چرا انتظار دارید که استقلال را به اسم شما بزنند؟

اکبرپور  پیشکسوت استقلال در پایان گفت:

اگر آمدید در خدمت استقلال باشید و برای پیشرفت این تیم کار کنید میز و سمت معنایی ندارد اما اگر برای مدیرعاملی آمدید و منافع را در نظر گرفتید بدون شک دلیل این حاشیه ها به خاطر کوتاه ماندن دست شما از میز مدیرعاملی است.

ایرنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبرپور استقلال اخبار استقلال استقلال اکبرپور علیرضا اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید