Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در هفته گذشته در استان اصفهان و پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در برخی نقاط استان، ۳۵۰ گروه امدادی در سطح استان مستقر شدند.

به گزارش ایمنا منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه بارش‌های چند روز گذشته غرب، جنوب، شمال و به تدریج کل استان اصفهان را فراگرفت، گفت: بیشترین بارش‌ها در فریدون‌شهر با ۷۳ میلیمتر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در شب اول حدود ۸۲ امدادرسانی انجام شد و پتو و نایلون توسط سازمان هلال احمر در اختیار ساکنان این مناطق قرار گرفت، گفت: خوشبختانه وقوع بارش‌ها و سیلاب هیچ گونه خسارت جانی نداشت.

شیشه فروش با اشاره به تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به خودروهای در آب مانده گفت: پیش بینی‌ها، هشدارها و امدادرسانی‌ها باعث شد با وجود شدت سیلاب در این مناطق، خسارت جانی رخ ندهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اعزام گروه ارزیابی بنیاد مسکن طی دو روز و انجام بررسی‌های فنی و میدانی در شهرهای بویین، میاندشت، چادگان، فریدن و فریدون‌شهر مشخص شد که در مناطق روستایی این شهرستان‌ها حدود ۹۰۰ واحد مسکونی و نگهداری دام دچار خسارت شده که میزان خسارت بین ۲۰ تا ۷۰ درصد است.

شیشه فروش افزود: مقرر شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان اصفهان مقاوم سازی و تعمیرات واحدهای خسارت دیده را انجام دهد، این درحالی است که طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، جو پایدار است و تنها وزش باد در غرب استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر آسیب وارد شده سیلاب به خانه‌های روستایی و خالی از سکنه بوده، ادامه داد: با توجه به خسارت واحدهای مسکونی که شامل ترک‌خوردگی است، شهروندان آن مناطق مشکلی برای اسکان ندارند و بیشتر خسارت‌ها در واحدهای نگهداری دام رخ داده که با پیگیری‌های بنیاد مسکن انقلاب تسهیلات در اختیار افراد آسیب‌دیده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 412707

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیشه فروش ستاد مدیریت بحران سیل در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان