Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعلام آماده باش و جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور، رئیس فدراسیون قایقرانی با اعلام آماده باش به گروه‌های امداد و نجات هیات‌های استانی سراسر کشور، آمادگی این فدراسیون را برای حضور و حمایت از مناطق سیل زده اعلام کرد.

در همین راستا تیم امداد و نجات متشکل از قایقرانان، مربیان و قهرمانان فعلی و اسبق تیم‌های ملی قایقرانی از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اعزامی قایقرانی که تخصص امداد و نجات در آب‌های خروشان را دارند برای امداد رسانی کاملا مجهز و آماده هستند.

مهرداد رحیمی، آریا جعفری، کیانوش محرابی، حسین موسوی، امیر فولادگر، هادی خسروی، سجاد بزرگ پور و نوید فتاحی از جمله امدادرسانان اعزامی قایقرانی به مناطق سیل زده لرستان هستند.

همچنین هیات‌های قایقرانی خوزستان، لرستان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری نیز به طور کامل در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

برچسب‌ها قایقرانی فدراسیون قایقرانی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی سیل قایقرانی فدراسیون قایقرانی سیل مناطق سیل زده امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌