Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:28:50 GMT

لغو تجمعات و فعالیت بازارهای شاهین‌شهر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۱۱۱

لغو تجمعات و فعالیت بازارهای شاهین‌شهر

اصفهان رئیس شورای تأمین شاهین‌شهر و میمه، از لغو تجمعات، فعالیت‌های گروهی، تعطیلی بازارهای روز و شب و فلافل‌فروش‌ها برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا اسفندیار تاجمیری با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمهیدات بهداشتی مبنی بر توصیه‌های خود مراقبتی، ضدعفونی ادارات، نهادها، مراکز تحت پوشش بهزیستی، مهدهای‌کودک و مدارس در راستای تأمین سلامت و امنیت شهروندان در اولویت اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت عمومی، افزود: تجمعات گروهی، بازارهای روز و شب، بازار فلافل فروش‌ها و مکان‌های عمومی در راستای پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی، ادامه داد: تیم تعزیراتی و مقابله با سودجویی فعالیت‌خود را در راستای مقابله با سوءاستفاده برخی افراد از شرایط موجود و اقدام به احتکار و گران‌فروشیِ مواد ضدعفونی، الکل، ماسک و سایر ملزومات بهداشتی در شهرستان آغاز کرده است.

تاجمیری، تصمیم‌گیری در برخی امور را بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: تعطیلی مدارس در شهرستان از حوزه اختیارات استان خارج شده و تصمیم‌گیری برای فعالیت یا تعطیلی آنان بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

رئیس شورای تأمین شهرستان، تصریح کرد: روز شنبه ۱۰ اسفند، کارگروه تخصصی مقابله با کرونا در راستای تشدید یا تلطیف تصمیمات اتخاد شده در شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 412708

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شاهین شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان‌های حوزه استحفاظی در ۴۸ ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیون نفتکش و ۳۴ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعاً ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۸ متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۲ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6100673

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۹۳ هزار تن گندم از مزارع شهرستان میاندوآب
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد