Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های پارس جنوبی‌جم و تراکتورسازی تبریز با برتری تیم میزبان به پایان رسید. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، همزمان با هفته بیست‌ویکم  رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران دو تیم پارس جنوبی و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17:30  دقیقه امروز در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی‌جم اکنون با 17 امتیاز در رده چهاردهم و تراکتورسازی تبریز با 37 امتیاز در رده سوم جدول لیگ‌ برتر قرار دارند که پیروزی برای تیم میزبان در این رقابت برای فرار از ته جدولی‌ها بسیار مهم است و پارسی‌ها در دیدار خانگی قصد دارند دست پُر از زمین خارج شوند.

در ابتدای بازی تیم پارس جنوبی‌جم با یک بازی حساب شده توانست میانه میدان را در اختیار بگیرد و چندین موقعیت خلق کند.

در دقیقه 35 بازی که پارس جنوبی حمله‌ای بر روی دروازه حریف تدارک دیده بود در محوطه جریمه، داور به سود پارسی‌ها نقطه پنالتی را  نشان داد .

نیما انتظاری با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی با شوت محکم خود توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا پارس جنوبی با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دهد.

در ادامه تراکتورسازی تبریز بر حملات خودبرای جبران گل خورده افزود ولی حاصلی نداشت.

بوشهر| ترکیب تیم‌های پارس جنوبی‌ جم و تراکتورسازی تبریز اعلام شدسرمربی تراکتورسازی به نشست خبری نرسیدنشست خبری سرمربی پارس جنوبی لغو شد

دو تیم در ادامه نیمه نخست حملاتی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند که ثمری نداشت و بازی در نیمه نخست با همین نتیجه یک بر صفر به سود جمی‌ها به پایان رسید.

حاشیه‌های نیمه نخست  این بازی می‌توان به  قطع برق ورزشگاه تختی جم اشاره کرد که در دقیقه 37 به سبب قطعی برق ورزشگاه بازی متوقف و بعد از دقایقی مجددا پیگیری شد.

در این نیمه همچنین  ساسان انصاری از تیم تراکتور از داور کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام/190

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟