Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز در بازدید از آزمایشگاه PCR ویروس شناسی مرکز جراحی قلب شهید بروجردی از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده به بیماران قرار گرفت.

در جریان این بازدید که رئیس، فوکال پوینت کروناویروس و معاونین درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستاننیز حضور داشتند، از آزمایشگاه PCR ویروس شناسی مرکز جراحی قلب شهید بروجردی بازدید و راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کروناویروس استان را در این مرکز امکان سنجی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی کادر بهداشتی درمانی استان به جهت تلاش برای پیشگیری و مقابله با انتشار کروناویروس در کردستان، گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص پیک انتشار ویروس در هفته آینده نیاز است که پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستات گفت: همزمان با تایید قطعی سه نفر مثبت کرونا ویروس در استان کردستان، به مردم عزیز توصیه می کنم با رعایت اصول بهداشت فردی از قبیل شستشوی مرتب دست ها، دست ندادن به همدیگر، پرهیز از روبوسی کردن، حذف رفت و آمدهای غیرضروری و رعایت فاصله یک متری از افراد مبتلا و مشکوک، سلامتی خود را حفظ کنند.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تا پایان هفته آینده تعطیل شدند و همزمان با این مهم کلیه مدارس سطح استان نیز تا روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آموزش عالی استان کردستان درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: وارد کردن این موتور به همت دانشکده فنی و مهندسی و همکاری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری، بوده است.    حسن الداغی افزود: موتور JT۸D-۱۵ با هدف آشنایی دانشجویان رشته مهندسی هوا و فضا با انواع موتور‌های جت، موتور‌های احتراق داخلی و موتور‌های پیستونی، قطعات و نحوه اورهال موتور، سیستم سوخت رسانی و خنک کاری و روغن کاری موتور، خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید