Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود مهابادی، جمعه پس از پایان بازی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران افزود: بازی بدون تماشاگر اصلا لذتی ندارد اما اینکه برای سلامتی تماشاگران این تصمیم اتخاذ شده بسیارخوب است و اگر به صلاح مسوولان لیگ است که بازی بدون تماشاگر برگزار شود، حرفی نیست اما باید در این امر تجدید نظر و مسابقه‌ها هم لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ‌هایمان گل نمی‌شود  

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز همچنین در مورد بازی امروز (نهم اسفند) اظهار داشت: در این بازی هم مانند سایر بازی‌ها سه تا چهار فرصت گلزنی داشتیم اما به ثمر نرسید، باید توپ‌هایمان تبدیل به گل شود ولی بعضا با بی‌دقتی از دست می‌رود و برخی مواقع هم شانس با ما یار نیست.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران بیان کرد: در این بازی به حریف فرصت گلزنی ندادیم، ضمن اینکه چهار بازیکن مصدوم و محروم داریم و به همین سبب نمی‌توانیم به هماهنگی مطلوب برسیم و این موضوع، ناهماهنگی در تیم به وجود می‌آورد.

مهابادی ادامه داد: در این بازی به دلیل اینکه حریف در میانه زمین به ویژه در مرکز دفاع تجمع کرده بود، ناگزیر بودیم از کناره‌ها و از سمت چپ حمله کنیم و چند فرصت هم به دست آوردیم اما فقط گل نزدیم.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان از هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، عصر جمعه در ورزشگاه دستغیب شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

در پایان هفته بیست و ششم، مس رفسنجان با ۵۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و از شانس زیادی برای کسب یکی از سهمیه‌های لیگ برتر برخوردار است، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز هم چشم به دومین سهمیه دارد تا کرمانی‌ها با ۲ تیم خود را مدعی نشان دهند.

خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک نیزبا ۴۵ امتیاز، به ترتیب سوم و چهارم هستند و آنها هم همچنان چشم به لیگ برتر دارند، ضمن اینکه نود ارومیه هم ۴۴ امتیازی است که این تیم هم با توجه به اینکه هنوز هشت دیدار باقی مانده است، شانس برای صعود دارد.

تیم‌های بادران تهران و گل ریحان البرز هم با ۴۱ و ۴۰ امتیاز ششم و هفتم هستند ومی‌توانند مدعی باشند اما تیم هشتم جدول که فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز، کارش برای بازگشت به بالای جدول بسیار دشوار است و به نظر می‌رسد فارسی‌ها هم امسال در حسرت لیگ برتر باقی بمانند و هفت ساله شوند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، ۲ تیم اول ودوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم ملوان با ۲۴ امتیاز و شهرداری تبریز هم با ۱۰ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند و به نظر می‌رسد تیم تبریز یکی از کاندیداهای سقوط باشد.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید