Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نکیسا روز جمعه در این رابطه افزود: این تیم با مدیریت محسن رضایی (مسئول گروه تحقیقاتی و تولید) و همکاری حامد پریچه (مدیر گروه توزیع کننده) و با سرمایه گذاری مشترک، تولید این محصول را با حمایت‌های مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس آغاز کرده‌اند.

وی بیان کرد: ظرفیت تولید این گروه اکنون روزانه یک‌هزار عدد است که به زودی به ۲هزار عدد افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکیسا ادامه داد: فرمولاسیون این ژل ضد عفونی کننده دست طبق استانداردهای بین المللی و با مطالعات مداوم در حوزه مواد آرایشی و بهداشتی تهیه و تولید شده است.

وی اظهار کرد:  این ژل هر گونه ویروس، قارچ و باکتری را از بین می‌برد و خاصیت نرم کنندگی و ترمیم کنندگی پوست دارد.

نکیسا یادآور شد: قیمت این ژل برای مصرف کننده  ۱۵۰ هزار ریال اعلام شده است.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق امضا از خطیر گرفته شد؟!

حق امتیاز و مالکیت باشگاه استقلال در حالی به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد که با توجه به تغییرات ساختاری در این باشگاه و احتمال قریب به یقین تغییرات مدیریتی تا پایان فصل، طبق شنیده‌ها حق امضای علی خطیر از وی گرفته شده تا از این پس او با مجوز هیات مدیره باشگاه و افراد ذی‌ربط بالادستی از هلدینگ خلیج فارس، پای اسناد و نقل و انتقالات مالی را به امضا برساند.

در این خصوص شنیده می‌شود برخی تلاش‌های پشت‌پرده برای تداوم حضور در استقلال توسط مدیریت فعلی آبی‌ها ادامه داشته، اما گویا مدیران هلدینگ خلیج فارس در عبور از خطیر به جمع‌بندی رسیده و فقط زمان اجرایی شدن این تغییرات تا حدودی نامشخص باقی مانده که بر اساس شنیده‌ها این امر احتمالا در پایان فصل محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!