Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:27:23 GMT

سامانه تلفنی ۴۰۳۰ برای مشاوره کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۰۵۲

سامانه تلفنی ۴۰۳۰ برای مشاوره کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدرهام حسینی مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: افرادی که نیازمند مشاوره در مورد ویروس کرونا در استان کرمان هستند می‌توانند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

او با اشاره به مشاهده شدن ویروس کرونا در برخی کشور‌های دنیا افزود: اطلاعاتی از ورود این ویروس به کشور ما طی روز‌های گذشته تایید شده که احتمال شیوع آن در استان کرمان وجود دارد لذا مخابرات منطقه کرمان هم یک سری اقدامات پیشگیرانه را در امور جاری خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: مجموعه رفاه مخابرات با خرید یکسری مواد ضدعفونی کننده زیرساخت ها، مناطق، اتاق ها، مراکز، بخش فروش، امور مشترکین و اماکن عمومی مخابرات را ضدعفونی کرده و با ارائه آموزش‌ها به نفرات مرتبط، به همکاران اعلام کردیم از خودکار‌های عمومی، استامپ، پوز بانکی را در اختیار ارباب رجوع قرار ندهند و از این تجهیزات با رعایت نکات بهداشتی استفاده می‌شود.

او تصریح کرد: بر اساس نامه مدیرعامل مخابرات ایران یکسری از همکاران دارای شرایط خاص ازجمله جانبازان شیمیایی، بیماران خاص ریوی و قلبی را مشخص کردیم و با هماهنگی به صورت دورکاری از توانایی آنان استفاده می‌شود و برای حفاظت از جان این افراد، جلوی حضور این افراد در محیط‌های شلوغ و پرتجمع تا اطلاع ثانوی گرفته شد.

حسینی افزود: عملیات ضدعفونی و اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا در تمامی مراکز مخابرات استان کرمان و شهرستان‌ها به روش دستور العمل ابلاغی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس

در آستانه ایام شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار و پایتخت مقاومت جهان اسلام بار دیگر معطر به عطر شهدا می‌شود.

 قرائت دعای کمیل در مسجد موسی بن جعفر کیلومتر ۱۵ جاده کوهپایه، مناجات نیمه شب در جوار شهید گمنام در منطقه کوهپایه و تشییع خودرویی پیکر شهید از مسجد جامع روستای پشته شیران به سمت مساجد منطقه و روستای سیمک از جمله این برنامه‌ها است.

 مراسم وداع با این شهدا در شهرستان رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان برگزار و پیکر مطهر یکی از این شهدا در کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شود.

مراسم تشیع این شهدا شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم رفسنجان و از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس