Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@09:11:27 GMT

کرونا قهرمانی را از لیورپول می‌گیرد!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۷۱۱

کرونا قهرمانی را از لیورپول می‌گیرد!

ممکن است افزایش تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا، قهرمانی این فصل لیورپول را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیورپول در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و به نظر می رسد طی هفته های آتی قهرمانی این تیم زودتر از حد تصور نهایی خواهد شد. مرسی سایدی ها در تمام بازی های این فصل در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده اند و تنها منچستریونایتد در دیدار رفت و در استادیم اولدترافورد موفق شد این تیم را متوقف کرده و یک امتیاز از لیورپول بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ویروس کرونا در حال حاضر در تمام رقابت های ورزشی در سراسر دنیا تاثیر گذاشته و این بحران اخیرا به اروپا نیز رسیده است. در روزهای اخیر اخباری در مورد لغو یا به تعویق افتادن دیدارها در ایتالیا منتشر شده و حتی قرار است دیدار حساس و تعیین کننده یوونتوس در مقابل اینتر در سری آ نیز پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

ابتلا به این ویروس در سراسر اروپا در حال افزایش بوده و ممکن است به زودی به انگلیس هم برسد. نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد هیچ قانونی مبنی بر لغو مسابقات برای مدتی طولانی وجود ندارد و در صورتی که اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم به تعویق مسابقات برای مدتی نامعلوم بگیرد، ممکن است قهرمانی تقریبا مسجل شده لیورپول نیز تحت تاثیر قرار گرفته و حتی لغو شود. لیورپول طی سه دهه اخیر برای اولین بار در آستانه فتح لیگ برتر قرار گرفته و تنها 11 بازی تا رسیدن به این هدف بزرگ فاصله دارد.

پس اگر این ویروس در انگلیس نیز فراگیر شود، احتمالا مذاکراتی برای وضع قانون در این رابطه صورت خواهد گرفت، زیرا در حال حاضر قانونی در این رابطه وضع نشده است. امروز دولت سوئیس اعلام کرد هر برنامه ای که منجر به گردهمایی بیش از هزار نفر در یک مکان خاص شود لغو خواهد شد و بر همین اساس مسابقات فوتبال نیز مشمول همین تصمیم می شوند.

بیش از 80 هزار نفر در نزدیک به 50 کشور جهان تاکنون به این ویروس آلوده شده و 2 هزار و 800 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. اگر دولت انگلیس نیز قانونی مانند سوئیس وضع کند، ممکن است برگزاری مسابقات در ادامه فصل منتفی شده و در کل بازی های فصل جاری و نتاج آن زیر سوال برود.

رخ دادن احتمالی این اتفاق به سود سه تیمی که در منطقه سقوط قرار دارند نیز خواهد بود، زیرا ممکن است فصل آتی دوباره با شرایطی مشابه فصل جاری آغاز شود. در صورت ادامه این وضعیت، احتمالا جلسه ای اضطراری در مورد این 27 هفته و به قوت باقی ماندن آن برگزار شده و در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

تا به حال 19 مورد مبتلا به ویروس کرونا در انگلیس مشاهده شده و قاعدتا اگر این آمار افزایش یابد، به زودی دولت این کشور تصمیماتی بر جلوگیری از افزایش این روند در مکان های عمومی خواهد گرفت. امروز باشگاه نیوکاسل اعلام کرد قانونی وضع کرده که بر اساس آن بازیکنان فعلا از دست دادن با یکدیگر منع شده اند، اگرچه بر اساس سنت این باشگاه بازیکنان و دیگر اعضای این باشگاه هر روز صبح با یکدیگر خوش و بش می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیورپول فوتبال لیگ انگلیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد