Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدارس شهرستان زهک با تامین اعتبار بیش از 300 میلیون تومان از سوی بنیاد علوی تعمیر و زیبا سازی شدند تاریخ انتشار: 00:09 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۱۱۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، زیباسازی، رنگ آمیزی و تعمیر ۱۶ مدرسه در شهرستان زهک با تامین اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان(بنیاد علوی) به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین خرید لوازم گرمایشی، سرمایشی، میز، نیمکت و تخته وایت برد برای مدارس این شهرستان به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده و به مدارس تحویل داده شده است.

در زمینه تجهیزات تا به حال خرید میز و صندلی، نیمکت، تخته وایت برد، آبسردکن، لوازم گرمایشی و برخی اقلام دیگر انجام شده و در زمینه زیباسازی نیز خرید و نصب کاشی، سرامیک، موزاییک، شیرآلات، پنجره کلاسها، سفید کاری و مواردی از این دست نیز برای مدارس زهک به سرانجام رسیده و چهره مدارس شهرستان زهک را تغییر داده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد علوی زهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • خرید بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ تن کالا در طرح فجرانه کالابرگ/ این طرح ادامه پیدا می‌کند؟
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت