Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:34:37 GMT

ابتلای پنجمین نفر به ویروس کرونا در کرواسی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۴۷۴

ابتلای پنجمین نفر به ویروس کرونا در کرواسی

"ویلی بروش" وزیر بهداری کرواسی تائید کرد که تاکنون درکرواسی 5 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

کرونسلاو تساپاک رئیس اداره بهداشت عمومی و عضو ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در این کشور نیز در برنامه تلویزیونی N1 به تشریح جزئیات تدابیر کرواسی درمقابله با ویروس کرونا پرداخت و گفت: " در کرواسی برخلاف ایتالیا مورد اول ابتلا به ویروس کرونا کشف شد و بدین ترتیب با آن مقابله شد در حالیکه در ایتالیا هنوز نمی دانند شیوع آن از کجا در ایتالیا آغاز شده است و لذا سرعت شیوع بسیار سریع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بلافاصله در کرواسی 31 مرکز را با 132 تخت برای قرنطینه در نظر گرفتیم. تمامی روسای بیمارستانها در کرواسی در وزارت بهداری جلسه داشتند."

وی در ادامه افزود: این نکته بسیار خوب است که پلینکویچ نخست وزیر کرواسی  در این خصوص مرتب با شهروندان در تماس است و به آنها اطلاعات می دهد.

همچنین در راستای تدابیر مقابله با ویروس کرونا، در 5 قرارگاه مرزی کشیک شبانه روزی کنترل بهداشتی برقرارشده است. در دو قرارگاه مرزی بین ایتالیا و کرواسی، نیروهای کنترل بهداشتی مستقر شدند.

مسافرین از این مناطق نمی توانند بلافاصله وارد کرواسی شوند و تا آمدن بازرسان اپیدمیولوژیست باید صبرکنند. آنها پس از تست می توانند وارد کرواسی شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا ایتالیا ایتالیا ایتالیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال السد قطر که امین حزباوی را در اختیار دارد در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

پایگاه خبری «استاد الدوحة» قطر از تغییر سرمربی این تیم برای فصل آینده خبر داد و اعلام کرد: زلاتکو دالیچ جدی ترین گزینه مسؤولان السد برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

زلاتکو دالیچ از فصل ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد. وی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ با کرواسی به نایب‌قهرمانی این جام رسید و در جام جهانی ٢٠٢٢ با تیم کرواسی به مقام سومی دست یافت.

او در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم تجربه کار دارد و در فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳ همراه با الهلال نایب قهرمان لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شد. همچنین در سال ۲۰۱۴–۲۰۱۵ همراه با العین قهرمان لیگ امارات و در سال ۲۰۱۶ نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

کد خبر 6099666

دیگر خبرها

  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد فوت کرد
  • زنان می توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند؟ | توضیحات وزیر کشور
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • هشدار وزیر خارجه آلمان درباره حمله اسرائیل / یک میلیون فلسطینی نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود