Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:04:48 GMT

دستگیری دو کارمند شهرداری و یک کارچاقکن در کنگان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۶۹۵

دستگیری دو کارمند شهرداری و یک کارچاقکن در کنگان

به گزارش «تابناک»، سید احمد موسوی پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان در استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد: در پی رصد‌های اطلاعاتی و گزارش اداره اطلاعات شهرستان و دستور قضایی صادره از پازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کنگان، دو نفر از کارمندان شهرداری کنگان و یک متهم که نقش کار چاق کنی داشت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان با اشاره به اتهامات متهمان بیان کرد: اتهامات این افراد، ارتشاء، جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع است

وی اظهار کرد: متهمان به ازای دریافت مبالغی از اشخاص و یا سهیم شدن در املاک، اقدام به جعل مهر و نامه‌های اداری و مکاتبات غیر واقعی می‌کردند.

موسوی پور تصریح کرد: تاکنون ۱۳ مورد اسناد جعلی کشف شده و ارزش ریالی املاک موضوع جرم بیش از صد میلیارد ریال است و تحقیقات جهت مشخص شدن نقش هر یک از متهمان و میزان وجوه یا امتیازات مالی اخذ شده و شناسایی سایر متهمان احتمالی ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی پناهندگان سوری ادلب معصومه ابتکار بوشهر کنگان کارمند شهرداری دستگیری ارتشاء جعل اسناد کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی پناهندگان سوری ادلب معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند