Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@05:50:05 GMT

تمهیدات ویژه «رادیو» برای مقابله با «کرونا»

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۸۹۸۳

تغییر کنداکتور برنامه‌ها به صورت ویژه و جای گذاری بخش‌های مختلف اطلاع رسانی در هر یک ساعت در خصوص پیشگیری، مراقبت و کنترل کرونا با حضور متخصصین حاذق، پخش پیام‌های کوتاه بهداشتی به صورت مکرر، طراحی «زنگ کرونا» رأس ساعت ۷:۳۰ صبح از تاریخ اول بهمن ماه با حضور مقامات وزارت بهداشت و اساتید کمیته کشوری پیشگیری از عفونت هر روز از شنبه تا پنج شنبه، طراحی «کمپین کرونا را شکست می‌دهیم» از تاریخ ۲۸ بهمن با هدف اطلاع رسانی همراه با امید بخشی و ایجاد فضای مثبت روانی از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - طراحی برنامه «پاسخگو» برای بررسی شایعات و فضاسازی‌های غیر واقعی درباره کرونا ، افزایش دانش در مورد پیشگیری از کرونا در برنامه‌های «فراسو» شنبه تا چهارشنبه با موضوع پیشگیری از بیماری و «بشقاب رنگین کمانی» در مورد تغذیه و افزایش سطح ایمنی هر برنامه ۴۵ دقیقه، طراحی آیتم «آموزش کادر پزشکی» در برخورد با بیمار کرونایی در برنامه «تخصص سپهر دانش» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به مدت ۱۵ دقیقه از دیگر برنامه هاست.

رادیو ایران

این شبکه رادیویی در برنامه «خانه و خانواده» به موضوع سرماخوردگی و بیماری‌های واگیردار فصل زمستان و تازه‌ترین اخبار در مورد این ویروس، برنامه صبحگاهی «سلام صبح به خیر» و «راه شب» در قالب اطلاع رسانی و بخش برنامه‌های مرتبط به موضوع کرونا می‌پردازند.

«ایران امروز» همچنین به موضوع بازار شب عید و اسفند ماه و اختلال در کسب و کارهای شب عید با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز بازار ماسک‌های احتکار شده و قیمت‌های مصوب از سوی ستاد تنظیم بازار و لغو شدن نمایشگاه بهاره از سوی خانه اصناف می‌پردازد.

رادیو ورزش و psa پیشگیری

رادیو ورزش به تولید psa ٣تا٥ دقیقه‌ای و پخش روزانه و تکرار آن با موضوع آشنایی، پیشگیری، مراقبت و… می‌پردازد.

رادیو تهران

رادیو تهران در برنامه «تهران کلینیک» با راه اندازی پویش «ما همدیگر را دوست داریم، دست نمی‌دهیم» به شیوع انتقال ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن اشاره می‌کند. ضمن اینکه این برنامه با حضور پزشکان سنتی، عفونی و روان شناس و افراد حاذق در این زمینه به بیان آخرین اخبار و اطلاعات پزشکی در این مورد می‌پردازد.

رادیو معارف و بخش‌های خبری

در بخش‌های خبری رادیو معارف موضوع «کرونا» اطلاع رسانی می‌شود.

رادیو اقتصاد

این شبکه رادیویی با برنامه‌های «روی خط بازار» با موضوعات ممنوعیت واردات حیوانات از کشورهای آلوده به کرونا با حضور علیرضا رفیعی پور (رئیس سازمان دامپزشکی) و آغاز ضدعفونی اتوبوس‌ها و ترمینال‌های بین راهی با حضور داریوش باقرجوان (مدیر کل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری) به این موضوع پرداخته و می‌پردازد.

رادیو جوان

این شبکه رادیویی در برنامه‌های «کاوشکر»، «جوان ایرانی سلام»، «خط آزاد» و «اینجا شب نیست» همچنین ساخت ۷ آیتم کوتاه و پخش در فواصل به موضوع «کرونا» می‌پردازد.

رادیو پیام

این شبکه رادیویی با طراحی پروژه برنامه‌های ۱۰۴ ثانیه‌ای با موضوعات مختلف از جمله علمی، اقتصادی و اجتماعی سعی دارد در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به مخاطب برساند.

رادیو نمایش

رادیو نمایش نیز با تولید برنامه‌های کوتاه با محور اطلاع رسانی به این موضوع می‌پردازد همچنین رادیو فرهنگ به پخش صحبت‌های وزیر بهداشت در خصوص کرونا می‌پردازد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا شبکه رادیویی شیوع ویروس کرونا برنامه رادیویی شبکه های رادیویی مقابله با کرونا شبکه رادیویی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند.

خبر سراسری۰۰:۰۰پخش زنده
شب های ایران۰۲:۰۰
کتاب شب۰۲:۱۰
سازیان۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح۰۳:۱۵
آوای کتاب۰۳:۳۰
اجابت۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح۰۵:۳۰
روایت راوی۰۶:۱۰
چشمه سار ادب۰۶:۳۰
اخبار سراسری۰۷:۰۰
سلام یاشایش۰۷:۱۰
خبر سراسری۰۸:۰۰
ایستکلر۰۸:۳۵
قاصدک۰۹:۰۰
ایشیقلی گونلر۰۹:۳۰
اخبار استان۱۰:۰۰
سئوگی سارایی۱۰:۰۵
جوانه های چی چست۱۱:۴۰
اجابت چاغلاری۱۲:۰۵
پیام چی چست۱۲:۲۵
ائل سوزی۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری۱۲:۵۰
جوانه های چی چست۱۳:۳۰
خبر سراسری۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها۱۴:۴۵
شما بپرسید۱۵:۰۰
اخبار استان۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات )۱۷:۰۰
پیام چی چست۱۸:۴۰
قند پارسی۱۸:۴۵
کندیمیز۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش)۲۰:۳۰
اخبار سراسری۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان۲۱:۳۵
شب بخیر کردی۲۲:۰۰
آشوری۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش