Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بااشاره به برنامه‌ریزی برای استقبال از میهمانان نوروزی در کرمانشاه، گفت : براساس پیش بینی‌هایی که انجام داده‌ایم، امسال بیش از ۱۷ هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می‌کنیم.

او بااشاره به اینکه نزدیک به ۲۳۰۰ تخت از این تعداد مربوط به هتل‌های استان است، گفت : همچنین هتل آپارتمان‌ها نیز ۱۸۰ تخت، میهمانپذیر‌ها ۸۴۰ تخت، اقامتگاه‌های بوم گردی ۵۰۰ تخت و خانه مسافر‌ها ۳۷۵ تخت آماده برای پذیرش میهمانان نوروزی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا قبل از شروع تعطیلات عید نوروز بتوانیم با صدور مجوز تعدادی دیگر اقامتگاه بوم گردی و خانه مسافر، آمار تخت‌های این مراکز اقامتی را در استان افزایش دهیم.

او در ادامه بااشاره به مشارکت تعدادی دیگر از دستگاه‌های خدمات رسان استان برای اسکان میهمانان نوروزی، افزود: در جلسانی که با مسئولین شهرداری داشته‌ایم، عنوان کرده‌اند که برای نوروز سه کمپ اسکان میهمانان و مسافرین نوروزی در سطح شهر کرمانشاه برپا می‌کنند که یکی از این کمپ‌ها در پارک شاهد خواهد بود و دو کمپ دیگر به احتمال زیاد در پارک شرقی و شبدیز است.

صابر گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان هم به معاونت گردشگری استان اعلام کرده مانند سال‌های گذشته خانه معلم‌ها و تعدادی از مدارس استان را برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی آماده می‌کند.

او بااشاره به بروزرسانی اپلیکیشن راهنمای گردشگری در کرمانشاه برای نوروز ۱۳۹۹، گفت: سال گذشته این اپلیکیشن را به منظور راهنمایی گردشگران راه اندازی کردیم و امسال نیز با بروزرسانی آن در تلاشیم تا بتوانیم به گردشگران و مسافرین نوروزی کمک کنیم تا راحت‌تر مراکز اقامتی، تاریخی و... استان را پیدا کنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اسکان مسافران گردشگران نوروزی اسکان میهمانان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل