Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس از صدور ۲۲ مورد اخطاریه پلمب به مراکز عرضه قلیان در سلماس خبر داد.

دکتر حمیدرضا جباری در گفت و گو با ایسنا گفت: باتوجه به دستورالعملهای ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با بیماری کرونا، با هماهنگی پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان تمام قلیان سراها و باغ رستورانها و قهوه خانه های سطح شهرستان مورد بازرسی و بازدید قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری اظهار کرد: پیرو این بازدیدها طی دو روز گذشته، ۲۲ مورد اخطاریه پلمب به مراکز عرضه قلیان و چای سراها و باغ رستوران ها صادر شده که از امروز ۱۰ اسفند درصورت باز بودن، این مراکز پلمب خواهند شد.

وی تصریح کرد: این بازدیدها و بازرسی ها به طور مستمر در سطح شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد تا از شیوع بیماری کروناویروس در این مراکز در سطح شهرستان جلوگیری شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس خاطرنشان کرد: باتوجه به حساسیت های شیوع کروناویروس در سطح کشور، از جوانان و خانواده ها تقاضا داریم با اتخاذ تدابیر خودمراقبتی از حضور در این مراکز خودداری کرده و حتما نکات بهداشت فردی را برای مقابله با این بیماری رعایت کنند تا مشکلی برای خانواده های سلماسی پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • قلیان با گاز خنده!
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند