Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:54:13 GMT

بندر «شیو» مستعد توسعه است/ لزوم فعال‌سازی بنادر کوچک

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۳۴۱

بندر «شیو» مستعد توسعه است/ لزوم فعال‌سازی بنادر کوچک

فرماندار پارسیان با بیان اینکه بندر «شیو» مستعد توسعه است، گفت: یکی از راه‌های توسعه صادارت، فعال‌سازی بنادر کوچک است چراکه آنها می‌توانند فرصت‌های خوبی را در اختیار صادرکنندگان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی رضاپور سردره در جمع مسؤولان سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یکی از راه‌های توسعه صادارت، فعال‌سازی بنادر کوچک است چراکه آنها می‌توانند فرصت‌های خوبی را در اختیار صادرکنندگان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای کمک به رونق اقتصادی منطقه باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان پارسیان به‌ویژه بندر شیو داشته باشیم و با افزایش صادارات از این بندر و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب، تحول عظیمی در منطقه به‌ویژه شهرستان پارسیان شکل خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان پارسیان اظهار داشت: کشور نیازمند جذب سرمایه‌های داخلی است، سرمایه‌هایی که اکنون در بخش‌های مختلف بلاتکلیف مانده است را می‌توان به سمت توسعه و فعال‌سازی بنادر کوچک هدایت کرد.

رضاپور با اشاره به اینکه اگر جاده‌ای وجود نداشته باشد بندر هم شکل نخواهد گرفت، افزود: جاده بهده به شیو طرح مطالعاتی آن در حال انجام است و به جد به‌دنبال آن هستیم که این جاده مهم که با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان است را هرچه سریع‌تر عملیاتی و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک گمرک شیو و نزدیکی این بندر به کشور قطر افزود: اگر امکانات و زیرساخت‌های لازم در این بندر فراهم شود ما می‌توانیم با کمترین هزینه حمل و نقل و استهلاک و... صادرات و واردات را از این مکان انجام دهیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بندر توسعه بندرعباس پارسیان رضاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)

عصر ایران - می کاسیتا (Mi Casita) که به "خانه کوچک من" ترجمه می شود، توسط مادرن تاینی لیوینگ (Modern Tiny Living) طراحی شده و تنها 7.9 متر طول دارد. این خانه جمع و جور که قابلیت جابجایی روی چرخ را دارد، یک مدل سفارشی است که آزادی و انعطاف پذیری بیشتر را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. به رغم اندازه کوچک، می کاسیتا از نظر سبک و کارایی چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

می کاسیتا؛ خانه ای متحرک

شرکت مادرن تاینی لیوینگ مستقر در کلمبوس، اوهایو، یکی از سازندگان پیشرو در بازار خانه های جمع و جور آمریکا است. با پیشینه ای گسترده در استادکاری، طراحی خانه، طراحی داخلی و معماری، مادرن تاینی لیوینگ یکی از شرکت هایی است که همواره به دنبال نوآوری و ارائه طرح هایی متمایز هستند. می کاسیتا که با استفاده از مواد با کیفیت بالا و توجه زیاد به جزئیات ساخته شده است، بار دیگر گواهی بر نبوغ و مهارت بالای این شرکت است.

با چیدمانی هوشمندانه که شامل یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه مدرن، یک اتاق خواب در سطح همکف، یک فضای خواب اضافی در طبقه بالا، و یک حمام اسپا مانند می شود، می کاسیتا یک انتخاب خوب برای زوج ها یا خانواده های کوچک است که می توانند از آن به عنوان یک خانه دائمی یا متحرک استفاده کنند.

می کاسیتا روی یک تریلر سه محوره سفارشی قرار می گیرد و با نمای بیرونی شیک با رنگ نارنجی متمایز همراه با تزئینات آبی جلب توجه می کند. تزئینات اطراف درب ورودی با روکش سدر است و یک سقف فولادی زغالی طراحی را تکمیل می کند.

می کاسیتا؛ کوچک اما جادار

طراحی داخلی می کاسیتا به گونه ای صورت گرفته که به رغم اندازه کوچک همچنان جادار احساس شده و امکانات فراوانی را برای ساکنین فراهم می کند. فهرست بلندبالایی از ویژگی ها، این خانه را نه تنها قابل زندگی، بلکه بسیار راحت و کاربردی می سازد. از آن جمله می توان به فضای ذخیره سازی فراوان در سراسر خانه، یک فضای نشیمن/ناهارخوری چند منظوره، اتاق خواب راحت، لوازم خانگی مدرن و یک وان حمام اشاره کرد.

سبک کلی خانه با کفپوش وینیل لوکس، دیوارها و سقف های تخته سه لا افرا، و ترکیب رنگ سفید و چوب طبیعی در فضاهای نشیمن و رنگ آبی در آشپزخانه به نظر می رسد به دنبال ایجاد حس یک خانه سنتی مدرن است.

طراحی هوشمندانه برای استفاده از حداکثر فضای داخلی

به محض ورود به می کاسیتا، با یک فضای نشیمن دنج روبرو می شوید که شامل یک نیمکت داخلی با فضای ذخیره سازی یکپارچه همراه با قفسه هایی برای قرار دادن کتاب، اشیا دکوری یا گل است. یک میز گردان این گوشه زیبا را به فضایی چند منظوره برای کار، غذاخوری، یا سالنی کوچک تبدیل می کند.

اتاق خواب اصلی در سمت راست، یک فضای خواب با دسترسی آسان، حریم خصوصی افزایش یافته و راحتی را ارائه می کند. یک درب شیشه ای مات سفارشی این قسمت را از بقیه خانه جدا می کند. تشک روی پلتفرمی که از سطح زمین فاصله دارد، همراه با چند کشور قرار دارد. چند قفسه فضای ذخیره سازی در این اتاق را افزایش می دهند و همچنین امکان شخصی سازی بیشتر را برای ساکنین فراهم می کند.

آشپزخانه شیک می کاسیتا در مرکز خانه قرار دارد و برای چنین خانه کوچکی جادار و بزرگ به نظر می رسد. کابینت های آبی رنگ همراه با پیشخوان های چوب قهوه ای افرا و سینکی بزرگ جلب توجه می کنند. لوازم خانگی اندازه کامل شامل اجاق برقی رومیزی سه شعله، یک فر، هود، یک مایکروویو جمع و جور و یک یخچال 24 اینچ، به این فضای پخت و پز کارایی زیادی می بخشند.

زیر پلکانی که به اتاق خواب در طبقه بالا منتهی می شود، فضای ذخیره سازی بیشتری در نظر گرفته شده است. زیر فضای خواب طبقه بالا یک حمام زیبا دارای وان و دوش قرار دارد که کاشی های شش ظلعی سبز رنگ بر زیبایی آن می افزایند. این فضا با یک توالت فرنگی، یک واحد ترکیبی ماشین لباسشویی/خشک کن و چند قفسه تکمیل می شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بِلا ؛ خانه 28 متری با امکانات کامل و بسیار جادار! (+عکس)

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام