Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@09:37:43 GMT

استقرار تیم های بررسی تب در ورودی های یزد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۶۵۵

استقرار تیم های بررسی تب در ورودی های یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از استقرار تیم های بررسی تب در ورودی های یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی هلال احمر یزد، «محسن حرازی زاده یزدی» در این باره گفت: در راستای تصمیمات ستاد استانی مقابله به ویروس کرونا از امروز تیم‌های تست تب این جمعیت در ترمینال و راه آهن یزد مستقر شدند تا با تب‌سنجی و غربالگری آموزش‌های لازم را نیز به مسافران بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که در این ایستگاه‌ها امدادگران هلال احمر مجهز به دستگاه تب‌سنج هستند، افزود: با اجرای این طرح کسانی که تب بالا داشتند و مشکوک به بیماری کرونا هستند نیز شناسایی و برای انجام آزمایشات لازم به مراکز درمانی معرفی خواهند شد.

حرازی‌زاده با اعلام این که در این طرح همه دستگاه‌های مرتبط نیز حضور دارند، بیان کرد: لازم به ذکر است خدمات این تیم‌ها در ترمینال به صورت شبانه روزی و در راه آهن همزمان با قطارهای ورودی یزد صورت خواهد پذیرفت.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: بررسی تب ویروس کرونا شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا سالم پیدا شد

یسنا دختر گمشده ۴ ساله کلاله‌ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از ۴ روز سالم در میان زمین‌های کشاورزی پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ،قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن دختر گمشده کلاله‌ای اظهارداشت: کایت‌سوار نیشابوری داوطلب جمعیت هلال احمر دقایق پیش دختر گمشده کلاله‌ای را پیدا کرد.

وی با اشاره به پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله ای اظهار داشت :دختر گمشده کلاله ایی پس از پنج روز عصر امروز با کمک کایت سوار نیشابوری پیدا شد.

 

.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در دومین پرواز امروز  کایت سوار داوطلب جمعیت هلال احمر یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله ای در زمین کشاورزی پیدا شد.

 قاسم غریب آبادی افزود:اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه 9 اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • یسنا سالم پیدا شد