Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@21:59:52 GMT

باشگاه پرسپولیس: از اتهام‌زنان شکایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۶۶۷

باشگاه پرسپولیس: از اتهام‌زنان شکایت می‌کنیم

حسین قدوسی در مورد جوسازی‌های علیه این باشگاه اظهار داشت: بدون تردید این ادعاهای کذب که با هدف فرافکنی و توجیه ناکامی‌ها از یک سو و ایجاد هجمه و فشار علیه پرسپولیس مطرح می‌شود اتهام زدن به ارکان و متولیان ورزش و فوتبال کشور نیز هست و جا دارد فدراسیون فوتبال بدون مماشات برخورد قاطعی داشته باشد.
وی افزود: طی روزهای اخیر نیز شاهد واقع بینی طرفداران برخی تیم‌ها هستیم که به جای اتهام زنی در حال طرح نقد و بررسی علل ناکامی هستیم و فریب این ادعاهای عوامفریبانه را نمی‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باور ما برخی تیم‌ها تا به جای توجیه ناکامی و طرح ادعاهای کذب علیه پرسپولیس بدنبال رفع ایرادات نروند خدمت بزرگی به پرسپولیس کرده و در جاده ناکامی قدم خواهند زد.
قدوسی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس به تلاش و رقابت خود در مستطیل سبز ادامه داده و در قبال اتهام زنی‌ها نیز سکوت نکرده و اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهد. ما همه را دعوت می‌کنیم به بررسی علل ناکامی تیم‌های پرمهره و پرستاره در این هفته از رقابت‌های لیگ که چگونه از کسب پیروزی مقابل تیم‌های درخطر سقوط و میان جدولی بازماندند و اکنون بدنبال بهانه جویی و فرافکنی هستند.

256 43

کد خبر 1358411

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ

حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکنش نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش‌تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل‌های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد