Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:40:41 GMT

اُتاوا: کانادائی‌ها به فکر خروج از ایران باشند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۴۳۸

اُتاوا: کانادائی‌ها به فکر خروج از ایران باشند

وزارت امور خارجه کانادا امروز شنبه در توئیتی نوشت: به دلیل کووید ۱۹ (بیماری ناشی از ویروس کرونا)، خروج از ایران روز به روز دشوارتر می شود. اگر حضور شما در ایران ضروری نیست، باید مادامی که وسائل تجاری در دسترسند، خروج (از ایران) را مد نظر قرار دهید.

مقام های کانادایی خبر داده اند هفت تن از شهروندان این کشور که از ایران بازگشته بودند به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک رسانه کانادایی به تازگی اعلام کرده بود که اتباع این کشور در ایران از اتاوا خواسته‌اند به آنها در ایران خدمات کنسولی ارائه دهند.

تارنمای تورنتو سیتی‌ نیوز نوشت کانادایی‌های مقیم ایران از دولت اوتاوا خواسته‌اند به آنها برای بازگشت به کشورشان کمک کند یا دستکم در زمان حضورشان در ایران، خدمات کنسولی ارائه دهند.

دلیل این خواسته اتباع کانادایی، لغو و توقف پروازهای مسافری از ایران به کشورهای منطقه است که سبب شده آنها نتوانند به پروازهای خود برسند. ضمن آنکه برخی از این کشورها از پذیرش مسافران ایرانی در پروازهایشان خودداری می‌کنند.

کانادا از سال ۲۰۱۲میلادی فاقد حضور دیپلماتیک در ایران است. دولت فدرال به کانادایی‌هایی که به ایران سفر می‌کنند توصیه کرده به سفارت این کشور در آنکارا پایتخت ترکیه مراجعه کنند که مسئول ارائه کمک‌های کنسولی به آنها در ایران است.

به گفته مقام های بهداشتی، تا روز جمعه شمار جان باختگان ویروس کرونا در ایران به ۳۴ نفر و تعداد مبتلایان آن به ۳۸۸ نفر رسیده است. بسیاری از کشورها از بیم انتشار این ویروس مرزهای خود را بسته و یا محدودیت های مسافرتی در نظر گرفته اند.

از دی ماه امسال که ویروس کرونا در چین شایع شد، تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن در بیش از ۴۴ کشور مبتلا شده و حدود ۲ هزار ۸۰۰ نیر جان باخته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کانادا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کانادا کانادا کانادا ترکیه ویروس کرونا کانادا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد