Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:27:25 GMT

هفته سختی پیش رو داریم/در خانه بمانید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۶۰۳

هفته سختی پیش رو داریم/در خانه بمانید

ایسنا/البرز معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: امن ترین فضا در این روزها خانه است به همین دلیل از مردم می‌خواهیم جز در موارد ضروری از این محل امن خارج نشوند.

افسون تیزویر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه دوران نهفتگی ویروس کرونا بین یک هفته تا 14 است، انتظار می‌رود هفته سختی پیش رو داشته باشیم به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود بهداشت فردی را بیش از پیش رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز پدر، عید نوروز و ... در پیش است، ادامه داد: شهروندان نباید طبق روال سال‌های گذشته با این رویدادها برخورد کنند و برای حفظ سلامت خود و خانواده خود در خانه بمانند.

وی توضیح داد: مردم باید تا حد امکان از حضور در هرگونه تجمعی از رفت و آمدهای خانوادگی‌گرفته تا حضور در ادارات و ... پرهیز کنند.

این مسئول اضافه کرد: راننده‌های تاکسی باید حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و خودروی خود را مدام ضدعفونی کنند.

تیزویر با گلایه از اینکه برخی شهروندان ماسک و دستمال کاغذی مورد استفاده خود را بدون هیچ پوششی روی زمین می اندارند، گفت: این اقلام بمب آلودگی هستند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود قبل از اینکه آنها را دور بریزند، از کیسه زباله استفاده کنند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مردم باید در زمان ورود به منزل حتما دست‌های خود را بین 20 تا 40 ثانیه با آب و صابون بشویند و این مساله را ساده نگیرند.

وی افزود: امن ترین فضا در این روزها خانه است به همین دلیل از مردم می‌خواهیم جز در موارد ضروری از این محل امن خارج نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همین دلیل از مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • این ویتامین‌ها را بخورید و لاغر بمانید
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید