Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و استخرها اعم از خصوصی و دولتی به مدت یک هفته تعطیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و نظر به شرایط ویژه هفته پیش رو، به منظور حفظ سلامت جامعه ورزش، تمامی باشگاه‌های ورزشی (غیر از فوتبال) و سالن‌های ورزشی و استخرها اعم از خصوصی و دولتی به مدت صرفا یک هفته (از روز شنبه ۱۰ اسفندماه) تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است طی این مدت باید این اماکن و تمامی سطوح مختلف آن‌ها و وسایل گوناگون ورزشی و امکانات بهداشتی ضد عفونی و گندزدایی شود.

علاوه بر این تمامی ورزشگاه‌ها به جز اماکن ورزشی که برای آمادگی تیم‌های ملی و یا باشگاهی نیاز به امکانات دارند، نیز تا پایان این هفته یعنی شانزدهم اسفندماه سال جاری تعطیل اعلام می‌شود.

گفتنی است درباره فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه‌های فوق پس از تعطیلی یک هفته‌ای، متعاقبا تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌شود.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجددا یادآور شد که لیگ برتر و لیگ های یک، دو و سه فوتبال همچنان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیل استخرها ویروس کرونا باشگاه ها باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار

با آغاز فصل نشا یا همان کشت برنج در زمین‌های کشاورزی، رشته «فوتشال» در مازندران اجرا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فوتشال ورزشی است که هر سال چند روز بازی می‌شود! در آغاز فصل کشت برنج ، جوانان روستاهای مازندران که زمین زراعی خود را آب گرفته و با زیر و رو کردن گل، آماده کاشتن بوته‌های برنج می‌شوند، اقدام به بازی سنگین و نفسگیری به نام فوتشال می‌کنند که با حضور اهالی محل همراه است.

این عکس‌ها از فرشید سگار در روستای ریحان آباد گلوگاه است که برای اولین بار در زمین شالیزار خود دروازه کاشتند و مسابقه فوتبال برگزار کردند تا فصل برنج را با شادی شروع کنند.

 

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها