Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور مهار کرونا ویروس، در هر مرکز شبانه روزی این سازمان یک اتاق قرنطینه پیش بینی شده است.

او افزود: در مراکز شبانه روزی بر اساس دستورالعمل فعالیت مراکز شبانه روزی، هر ۳ یا ۴ روز یک پزشک به مراکز مراجعه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: به منظور تأمین وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مراکز شبانه روزی، برای هر مرکز به ازای هر مددجو ۳۰۰ هزار ریال از سوی بهزیستی کشور اختصاص داده شده است.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش مراقبت‌های شخصی و خودکنترلی برای مسوولان فنی و کادر مراکز شبانه روزی ادامه داد: با اجرای طرح‌های تشویقی برای مددجویان زیرپوشش این مراکز اجرای طرح شست و شو دست‌ها و رعایت بهداشت فردی برای مددجویان در این مراکز اجرایی می‌شود.

محمدی گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تمام مهد‌های کودک شهری و روستایی و مراکز روزانه توانبخشی زیرپوشش بهزیستی از امروز شنبه ۱۰ اسفند ۹۸ به مدت ۳ روز تعطیل است.

او افزود: این تعطیلی به منظور مقابله با کرونا ویروس و پیشگیری از شیوع بیماری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز شبانه روزی اتاق قرنطینه ویروس کرونا کرونا ویروس مراکز شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود

توسعه مراکز معاینه فنی در پایتخت با توجه به افزایش روزافزون تعداد وسایل نقلیه یکی از مهم ترین نیازهای تهران محسوب می شود. در همین رابطه سیدمحمدمهدی میرزایی قمی، سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفت‌وگو با همشهری آنلاین از رایزنی با سازمان پایانه‌ها برای ایجاد یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در پایانه شرق و همچنین ایجاد دست‌کم یک مرکز معاینه فنی سبک در یکی از مناطق از مناطق ۴، ۵ یا ۲۲ تا پایان امسال خبر داد.

میرزایی قمی در تشریح برنامه‌های امسال ستاد معاینه فنی در زمینه توسعه مراکز و نوسازی تجهیزات گفت: بالغ بر ۱۵ سال است که مراکز معاینه فنی شهرداری تهران به لحاظ کمی، کیفی و توسعه‌ای تغییری نداشتند، به این معنا که نه تعداد مراکز افزایشی داشته و نه تجهیزات مراکز بعد از ۱۵ سال نوسازی و اورهال شده است. به همین دلیل امسال دو برنامه در دست داریم؛ یکی برنامه توسعه مراکز است و موضوع بعدی خرید و نوسازی تجهیزات تمام مراکز معاینه فنی که تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه مراکز معاینه فنی، توضیح داد: در این زمینه از یک سو رایزنی اولیه با مناطق مختلف شهرداری انجام دادیم تا زمین‌های مستعدی را که از لحاظ متراژ، دسترسی و موقعیت قرارگیری، با ضوابط مراکز معاینه فنی‌ مطابقت دارد انتخاب کنیم و از سوی دیگر در تلاشیم که خرید خطوط معاینه فنی چه سبک و چه سنگین انجام شود تا توسعه خطوط را دست‌کم به تعداد یک مرکز معاینه فنی سبک تا پایان سال داشته باشیم.

او به نتایج مثبت رایزنی‌ها با مناطق ۴، ۵ و ۲۲ اشاره کرد و افزود: حداقل در یکی از این مناطق تا پایان سال یک مرکز معاینه فنی سبک احداث خواهد شد.

مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در پایانه شرق

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح برنامه‌های امسال ستاد به ایجاد یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد یک مرکز معاینه فنی سنگین رایزنی با سازمان پایانه‌ها انجام شده که در صورت امکان بخشی از فضای پایانه شرق برای این منظور در اختیار ستاد معاینه فنی قرار گیرد.

او، ساخت این مرکز معاینه فنی را باعث ایمنی بیشتر سفرهای برون‌شهری دانست و ادامه داد: پایانه شرق، یک پایانه برون شهری است و اکثر ترددها در این پایانه مربوط به وسایل نقلیه سنگین و برون‌شهری است. به هیمن دلیل در صددیم در پایانه شرق یک مرکز معاینه فنی ایجاد کنیم که تامین زمین آن با سازمان پایانه‌ها و در پایانه شرق باشد و تجهیز و ایجاد خط معاینه فنی سنگین هم توسط ستاد معاینه فنی انجام شود.

نوسازی تجهیزات مراکز

میرزایی قمی، برنامه دیگر ستاد معاینه فنی برای امسال را به‌روزرسانی تمامی تجهیزات مراکز معاینه فنی عنوان کرد و افزود: بنا داریم بعد از ۱۵ سال تمامی تجهیزات مراکز کنونی را با تجهیزات جدید شامل دستگاه‌های تست مربوط به ایمنی و دستگاه‌های تست آلایندگی به روزرسانی کنیم.

کد خبر 848167 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران معاينه فنى خودرو

دیگر خبرها

  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند