Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@02:28:06 GMT

54سازمان مردم‌نهاد در کردستان فعال است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۱۷۶۱

54سازمان مردم‌نهاد در کردستان فعال است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر ۵۴ سازمان مردم نهاد در استان وجود دارد که میانگین سنی آنها از ۱۸ تا ۳۵ سال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان که در سازمان ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: در آینده حداقل باید 111 سمن باید در استان داشته باشیم که جز با همت همه اعضای ستاد مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۴ سازمان مردم نهاد در استان وجود دارد که میانگین سنی آنها از  ۱۸ تا ۳۵ سال است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان‌های استان هیچ سمنی وجود ندارد یا اگر هم باشد به رسمیت شناخته نمی‌شوند.

وی بیان داشت: امیدواریم امروز تعامل دستگاه‌های اجرایی را در رابطه با سمن‌های استان را داشته باشیم.

سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان هم اظهار کرد: ما تقریبا به ۷۰۰ ان‌.جی‌.او مجوز داده‌ایم که فقط ۵۰ سازمان مردم نهاد فعال در استان فعال است.

وی افزود: امیدواریم هر سازمان مردم نهاد در زمینه‌ای که به او مجوز داده شده است فعالیت کند.

 برهان صلواتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه گفت: مهمترین موضوع برای سمن‌ها مطالبه‌گری است که سمن‌ها باید در این راستا نا امید نشوند.

انتهای پیام/2330/79

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان جولایی سازمان مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام‌ویسی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان که با موضوع روز دختر در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با بیان اینکه دشمنان و جوامع غربی هجوم گسترده‌ای برای ضربه زدن به هویت دختران ایران اسلامی را پیش گرفته‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه زن و دختر ایرانی جایگاه، احترام و حرمت بالایی دارند و براحتی در اماکن عمومی تردد می‌کنند.

وی افزود: بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی است و باید ترویج و تقویت شود و اجازه ندهیم دشمن بر این سبک زندگی اثر بگذارد.

غلام‌ویسی تصریح کرد: باید الگوسازی از زن و دختر موفق در جامعه ترویج یابد و دختران موفق معرفی شوند تا همه دختران با توانمندی انها آشنا شوند.

وی بر لزوم معرفی دختران موفق کرد اضافه کرد: این مهم نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها است و همه باید دست در دست هم دهند و در این عرصه ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: غرب بدنبال معرفی الگوی غربی و توخالی است و نباید اجازه داد این الگوها بر جوانان ما اثربگذارد.

مسوول امور بانوان آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در راستای روز دختر برنامه‌های متنوعی را در سطح مدارس استان خواهد داشت و معرفی دختران موفق دانش‌آموز یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

لیلا حیدری عنوان کرد: باید دختران موفق عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره معرفی شوند.

کد خبر 6094047

دیگر خبرها

  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس