Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز در حضور تمام بازیکنان خود، موفق به شکست دنور ناگتس شد.

طرفداری - صبح امروز، شنبه، لس آنجلس کلیپرز (40-19) موفق شد در استپلس سنتر با نتیجه 132-103 برابر دنور ناگتس (40-19) به پیروزی برسد. داک ریورز برای این دیدار تمام بازیکنان کلیپرز را در اختیار داشت.

ال ای کلیپرز برای پیروزی در این دیدار با هیچ مشکلی مواجه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پال جرج که در این دیدار شش پرتاب سه امتیازی داشت در مجموع 24 امتیاز کسب کرد. کوای لنارد نیز 19 امتیاز آورد تا کلیپرز سومین برد متوالی خود را دشت کند. همچنین مانترز هرل هم 18 امتیاز و 10 ریباند داشت و  لو ویلیامز هم 17 امتیاز به نام خود ثبت کرد. کلیپرز در این بازی هرگز از حریف عقب نیفتاد.

در این رویارویی، برای هفتمین مرتبه در فصل جاری NBA بود که تمام بازیکنان کلیپرز برای حضور در زمین واجد شرایط بودند (هر هفت بازی بدون شکست) تا بدین ترتیب بدترین شکست فصل دنور ناگتس رقم بخورد. در سمت دیگر میدان نیز برای ناگتس، نیکولا یوکیچ 21 امتیاز و 9 ریباند آورد و جرمی گرنت نیز 20 امتیاز دیگر به تیم اضافه کرد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس کلیپرز 24 28 17 17 86 دنور ناگتس 24 30 40 22 116 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور لس آنجلس کلیپرز 42.5% 28.1%

90.0%

37 27 3 7 26 دنور ناگتس 51.7% 33.3% 66.7% 44 24 5 13 16

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز دنور ناگتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد

کرگر در انتقاد به بازی کاسمیرو می‌گوید او در دیدار مقابل پالاس نمایش مسخره‌ای داشت.

طرفداری | جیمی کرگر پس از شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس، این تیم را "یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تحت هدایت یک سرمربی در لیگ برتر" نامیده است.

به گزارش دیلی میل، کریستال پالاس دوشنبه شب در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-0 منچستریونایتد را شکست داد. جیمی کرگر در برنامه شبانه فوتبالی پس از بازی به شدت از شیاطین سرخ انتقاد کرد. مفسر شبکه اسکای اسپورتس و کاپیتان سابق باشگاه لیورپول به اشتباهات دفاعی و فقدان یک رهبر در جمع شیاطین سرخ اشاره کرد. تیم اریک تن هاخ در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات فراوانی روبرو شده و تیم او انواع و اقسام رکوردهای منفی را از خود برجای گذاشته است. کرگر پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:

منچستریونایتد یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تحت مربیگری لیگ برتر است. این یک واقعیت است که باید قبول کنیم. در این دیدار برونو فرناندز و مارکوس رشفورد از ترکیب یونایتد غایب بودند و هم تیمی‌هایشان در غیاب آنها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. وقتی بهترین بازیکنان خود را از دست می‌دهید، سطح عملکرد شما افت می‌کند.

تن هاخ به عملکرد و باور بازیکنانش نیاز دارد. شما باید به هواداران این باور را تلقی کنید که چیزی در اینجا برای کار کردن وجود دارد. من به سختی می‌توانستم تصور کنم که منچستریونایتد امشب پیروز می‌شود. هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به پالاس ببازد. حتی تیم زیر 23 سال یونایتد هم انتظار ندارم 4-0 ببازد.

کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد؛ تحقیر تاکتیکی پروژه سیاه

کرگر در ادامه با اشاره به گل اولی که منچستریونایتد از کریستال پالاس دریافت کرد، اظهار داشت:

هیچ‌جوره نمی‌شد که توپ به آنجا برود. اریکسن و کاسمیرو چکار می‌کردند؟ مینو باید به جلوتر می‌رفت. وان بیساکا فقط آنجا چه کار می‌کند؟ می‌بینید دوباره رهبری در تیم وجود ندارد، هیچکس مسئولیت‌پذیر نیست. اریکسن به زمین می‌افتد، کاسمیرو امشب واقعا بازی مسخره‌ای به نمایش گذاشت.

کرگر در پایان صحبت‌هایش در انتقاد از بازیکنان منچستریونایتد گفت:

من هرگز سرمربی یا مدیر نبوده‌ام، اما بازیکن بوده‌ام و برخی از چیزهایی که می‌بینم اشتباه است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • ۱۵۱ میلیون جریمه برای بازی پرسپولیس!
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم