Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پایانه مرزی اینچه‌برون در گلستان گفت: تردد ناوگان و مسافران از این مرز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پایانه مرزی اینچه برون در گلستان، محسن عامریون اظهار کرد: این ممنوعیت از سوی کشور ترکمنستان برای ناوگان باری و مسافران اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در محدوده نقطه صفر مرزی استان ما نیز پست پایش بهداشت مستقر بوده و به کارکنان نیز آموزش‌های لازم برای پیشگیری از شیوع این ویروس داده شده است.

کرونا ویروسی جدید است که همزمان با سال نو میلادی، کشور چین را در معرض تهدید قرار داده و به دنبال آن به چندین کشور دیگر نیز قدم گذاشته‌است.

پایانه مرزی اینچه‌برون با حدود ۵۰ هکتار وسعت، تنها مرز رسمی کشور در استان گلستان بین ایران و ترکمنستان است که تمام مراودات اقتصادی اجتماعی بین دو کشور از طریق آن انجام می شود و ۵۵ کیلومتر تا آق‌قلا و ۷۵ کیلومتر تا گرگان مرکز استان فاصله دارد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان گلستان ممنوعیت گرگان پایانه مرزی اینچه برون مدیر پایانه مرزی اینچه برون در گلستان اینچه برون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی