Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره استانی فیلم ایران در شهر فوجیساوای ژاپن برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره استانی فیلم ایران در ژاپن از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در ژاپن و با همکاری شهرداری فوجیساوا، انجمن فرهنگی فوجیساوا در شهر فوجیساوای ژاپن برگزار می‌شود.

در این برنامه که روزهای شنبه و یکشنبه 10 و 11 اسفندماه در شهر فوجیساوای ژاپن برگزار خواهد شد، 6 فیلم سینمایی (زیرنویس شده از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن) شامل طعم شیرین خیال، حوض نقاشی، رخ دیوانه، خیلی دور خیلی نزدیک، بادیگارد و مستند شام آخر به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

* نمایش «حبیب آقا» در سریلانکا

فیلم تلویزیونی «حبیب آقا» در شرکت ملی فیلم سریلانکا برای دوستداران سینما به خصوص علاقمندان به سینمای ایران و با زیر نویس انگلیسی به نمایش گذاشه شد.

در ابتدای این برنامه، مستند کوتاهی از بزرگداشت مراسم چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در کشورمان نیز پخش شد.

این نمایش در قالب برنامه ارایه ماهانه فیلم‌های ایرانی از سوی رایزنی فرهنگی ایران در سریلانکا در محل شرکت ملی فیلم سریلانکا تدارک دیده شده است.

* حیایى و جعفرى در کمدی «رقصنده»

بازیگران فیلم تازه بهمن گودرزى با عنوان رقصنده انتخاب شدند.این فیلم با پشت سر گذاشتن بازنویسى فیلمنامه؛ فیلمبردارى اش آغاز میشود.

امین حیایى و امیر جعفری براى اولین بار در این فیلم که با موضوع پناهندگى است، کنار یکدیگر قرار میگیرند.

گودرزى که فیلم‌های «شیش و بش» و «آتیش بازی» را با هدایت فیلم کار کرده، ششمین فیلم خود با نام بین المللى رقصنده را به طور مشترک با هدایت فیلم و کمپانى p.s.f میسازد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ژاپن سینمای ایران جشنواره امین حیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دعوت رسمی وزارت فرهنگ، علوم، ورزش ارمنستان ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای امضا تفاهم‌نامه فرهنگی و برنامه مبادلات بین کشور ارمنستان و ایران، وارد ایروان شد و مورد استقبال سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران، محمد اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان و پاپویان رییس مرکز امور بین‌الملل و دیاسپارهای وزارت فرهنگ ارمنستان قرار گرفت.

پاپویان در ابتدای این سفر ابراز امیدواری کرد در با امضای برنامه مبادلات، روابط فرهنگی بین دو کشور را مستحکم‌تر کنند، برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرایی‌تر شود و روابط دو کشور دوست و برادر ایران و ارمنستان مستحکم و عمیق‌تر شود.

در نخستین روز این سفر، ایمانی‌پور مهمان سفیر جمهوری اسلامی ایران بود. رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این ضیافت که با حضور جمعی از کارشناسان سفارت برگزار شد با مسائل فرهنگی و موضوعات جاری ارمنستان آشنا شد و راهکارهای توسعه روابط فرهنگی به‌ویژه در حوزه آموزش زبان فارسی، گسترش روابط دانشگاهی و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی ازجمله موضوع کتاب و انتشارات، ترجمه و نیز تبادلات بین دانشگاهی و هنری مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ضمن ملاقات با مسؤولان فرهنگی و سیاسی ارمنستان، با وزیر امور فرهنگ، علوم، ورزش ارمنستان، معاون وزیر امور خارجه ارمنستان و اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین ملاقات خواهد کرد. همچنین دیدار با رئیس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان ایران‌شناسی و زبان ادبیات فارسی از دیگر برنامه‌های سفر ایمانی‌پور به ارمنستان است.

کد خبر 6095459 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»