Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آسیب دیده استقلال به صورت فشرده و در محیطی ایزوله مراحل درمانی خود را سپری می‌کند تا در حداقل زمان ممکن در اختیار سرمربی قرار گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و توانمند تیم استقلال که با زدن ۸ گل یکی از بهترین مهاجمان این فصل فوتبال ایران است، در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان دچار آسیب‌دیدگی شد تا پس از آن دیدارهای این تیم را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته به صورت کاملاً فشرده مراحل درمانی‌اش را زیر نظر دکتر نوروزی معاونت پزشکی آبی‌پوشان طی می‌کند تا در سریعترین زمان ممکن در اختیار سرمربی قرار گیرد. دیاباته در حالی مراحل درمانی‌اش را طی می‌کند که در کلینیک باشگاه استقلال محیطی کاملاً ایزوله برای تمرینات آماده‌سازی او در نظر گرفته شده است. با این وجود هنوز از زمان دقیق بازگشت او به تمرینات گروهی صحبتی نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال شیخ دیاباته مصدومیت شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!

وینفرد شفر از علی خطیر انتقاد کرده است.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی و اسبق استقلال درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال صحبت هایی را انجام داد.

وینفرد شفر به فرهیختگان گفت: 

خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود:

خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال