Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:44:28 GMT

پست‌های قرنطینه جاده‌ای در خلخال ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۲۶۹۳

پست‌های قرنطینه جاده‌ای در خلخال ایجاد شد

دکتر ابوالفضل باقری روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با اخذ مجوز از مدیریت بحران شهرستان خلخال و با هدف کنترل و پیشگیری  شیوع  ویروس کرونا کرونا  به منطقه،  پست‌های قرنطینه جاده‌ای در جاده های منتهی به این شهرستان از سوی دانشکده علوم پزشکی راه اندازی شد .

وی بیان کرد: بیشترین تردد و ورود مسافران از سمت استان گیلان به این شهرستان و جاده خلخال به اسالم بوده که اولین پست قرنطینه با همکاری جمعیت هلال احمر، دانشکده علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان و بهداری ناجا در این مسیر مستقر  شده  و در مسیرهای دیگر منتهی به این شهرستان  نیز اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قدرت بیماری کرونا ضعیف‌تر از انفولانزا ولی سرعت انقال وسرایت آن چند برابر سرعت آنفلوآنزا  است، گفت: به شهروندان و روستاییان  توصیه می‌شود که در خانه‌های خود مانده و از حضور در مراکز درمانی و مراکز شلوغ و پرترافیک  پرهیز نمایند.

 وی از اجرای دستورالعمل شورای مدیریت  بحران خلخال در اجرای طرح ضد عفونی اماکن عمومی، ادارات، مراکز خدمات‌رسانی شهری و روستایی ، مدارس و مهدهای کودک، سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: با دستور شورای تامین شهرستان قلیان‌سراها، رستوران‌ها و مراکز غذاپزی کنترل می‌شود.

دکتر باقری گفت: از امروز با پیگیری‌های انجام شده کمبود مواد ضد عفونی و تهیه ماسک برای داروخانه‌های شهرستان خلخال مرتفع و مردم با قیمت مصوب می‌توانند برای خرید اقلام بهداشتی اقدام نمایند.

وی افزود: پنج داروخانه شهرستان و ۲ داروخانه شبانه روزی آماده خدمات‌دهی دارویی در مرکز شهرستان بوده و  با توجه به نیاز مردم شهرستان به اقلام دارویی و بهداشتی اعتبارات لازم از سوی فرماندار شهرستان خلخال تامین شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال با قدردانی از تیم‌های پزشکی، پرستاری، کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال گفت: بخش CCU بیمارستان امام(ره) خلخال به‌صورت آماده باش در اختیار ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان است.

باقری با توصیه به مردم برای داشتن صبر وحوصله برای گذر از بحران کرونا گفت: مردم برای کاهش بار روانی موضوع کرونا به شایعات فضای مجازی توجه نداشته و اخبار صحیح  را فقط از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی دریافت نمایند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال قرنطینه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال قرنطینه ویروس کرونا خلخال قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال