Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@06:45:15 GMT

فیلم/ اشتباه وحشتناک مسافر در مقابل قطار تندرو

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۲۹۴۸

صراط:

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از ایستگاه‌های قطار کشور هندوستان را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که بی احتیاطی یک مسافر حادثه‌ای تلخ را برای او رقم می‌زند. این حادثه با وجود هشدار‌های مسئولان راه آهن هند به مسافران در خصوص سوار و پیاده شدن قطار در حال حرکت رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه ر اه آهن تهیه شده این مسافر را در حالی که در مقابل قطار تندرو در حال حرکت افتاده نشان می‌دهد. در این ویدئو این مسافر که به نظر می‌رسد یک مرد باشد در حالی که در شکاف بین سکو و قطار افتاده دیده می‌شود.

بلافاصله یکی از ماموران قطار که از نزدیک شاهد این صحنه بود به کمک این مسافر شتافت و تلاش کرد تا جانش را نجات دهد. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند این مرد که از ناحیه سر دچار جراحت سطحی شده بود به بیمارستان منتقل شد. محل وقوع حادثه یکی از ایستگاه‌های قطار ایالت بنگال غربی بوده است.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز در یکی از ایستگاه های قطار هند مسافر دیگری نیز دچار حادثه ای مشابه شده بود. این مسافر زن که قصد سوار شدن یک قطار در حال حرکت را داشت به دلیل سقوط در بین شکاف قطار هر دو پایش قطع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قطار مترو مسافر حادثه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد