Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اعمال محدودیت برای پهلوگیری کشتی در بنادر استان خبر داد و گفت: تاکنون مورد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در بنادر استان گزارش نشده است. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، الله‌مراد عفیفی پور درباره انتقال مسافران ایرانی از بنادر کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران و اقدامات انجام شده در بحث جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اظهارکرد: در این خصوص تمام شناورهای ورودی به بندر شهید باهنر در مبدأ و پیش از پهلوگیری قرنطینه شده و مسافران از سوی مسئولان بهداشتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که تمام کشتی‌ها پیش از ورود به بندر و پهلوگیری باید اجازه مسئولان بهداشتی بندر را داشته باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و راه‌های حفاظت برابر آن تمامی پرسنل بنادر و تمامی نیروهای شرکت‌های خصوصی فعال در بندر شهید رجایی و باهنر با راه‌های مقابله با این بیماری آشنا و به آن‌ها آموزش‌های لازم داده شده است.

وی بیان کرد: در کنار آموزش پرسنل، شناورهای مسافری و سالن‌های مسافری به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند. این شرایط به نحوی است که کشتی در سفرهای داخلی و خارجی پیش از حرکت و مسافرگیری کاملا ضدعفونی شده و مسافران مورد بازرسی قرار می گیرند. این اتفاق بعد از رسیدن به مقصد باز تکرار شده و تمامی کشتی‌های مسافربری طی روز چندین بار ضدعفونی می‌شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود:‌ همچنین از جمله اقدامات صورت گرفته در بنادر هرمزگان نصب بنر و توزیع بروشورهای آموزشی بوده است. این اقدام از آن جهت مهم است که در این بنادر خدمه کشتی‌های خارجی روزانه رفت و آمد داشته و میزان زیادی از رانندگان از نقاط مختلف کشور برای حمل کالا به بنادر استان ورود پیدا می کنند و به این شکل موارد پیشگیری و رعایت توصیه‌های بهداشتی گوشزد می‌شود.

عفیفی‌پور  تاکید کرد: ضمن توصیه به رعایت توصیه‌های بهداشتی از هموطنان درخواست می‌کنیم از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و همکاری‌های لازم با مسئولان بهداشت و درمان به عمل آورند. خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام گرفته تاکنون مورد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در بنادر استان مشاهده نشده و اقدامات کنترلی در بنادر کشور به شکل 24 ساعته در حال انجام است.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بنادر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر بنادر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز جمعه تأکید کرد که صنعا تحولات مربوط به حملات اسرائیل و آمریکا به غزه و آماده شدن آنان برای عملیات نظامی در منطقه رفح را پیگیری می‌کند
وی با بیان اینکه یمن چهارمین مرحله از عملیات‌های خود را که در راستای حمایت از ملت فلسطین است، آغاز می‌کند، گفت: ما آغاز مرحله حمله به همه کشتی‌هایی را اعلام می‌کنیم که ناقض تصمیم [یمن]برای ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند.
سریع با اشاره به اینکه دامنه حملات یمن از دریای مدیترانه تا هر نقطه‌ای خواهد بود که دست این کشور به این کشتی‌ها برسد، خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل عملیات نظامی را در رفح آغاز کند، تمامی کشتی‌های متعلق به شرکت‌هایی را مجازات خواهیم کرد که وارد بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: «به هیچ یک از کشتی‌هایی که با بنادر اسرائیل در ارتباط باشند، اجازه نخواهیم داد از منطقه عملیاتی ما عبور کنند؛ صرف نظر اینکه مقصد این کشتی‌ها کجا باشد».
یحیی سریع در پایان به اسرائیل هشدار داد: «برای آماده شدن و فراهم کردن مقدمات مربوط تنش گسترده‌تر و قدرتمندتر تردید نخواهیم کرد تا اینکه حمله به غزه متوقف شود و محاصره ملت فلسطین هم در هم بشکند».
«سید عبدالملک الحوثی» رهبر انقلاب یمن به تازگی به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.
سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».
او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.
الحوثی در پایان تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد