Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد قطار مسافری محور گرگان به تهران با یک عابر پیاده در محدوده شهری نکا منجر به از دست رفتن جان عابر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه قطار مسافری با یک عابر پیاده در محدوده انتهای کوچه گلشن شهرستان نکا منجر به فوت این فرد شد که حضور فوری نیروهای اورژانس و انتظامی در مکان حادثه را نیز به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته افراد مطلع این جوان حدوداً 27 ساله از اهالی روستای بایع‌کلا از بخش مرکزی نکا و پیاده بوده که با قطار مسافری در حرکت از مبدأ گرگان به سمت پایتخت برخورد و جان خود را از دست داده است.

باوجود حضور نیروهای اورژانس و پلیس آگاهی علت و جزئیات این حادثه تلخ در دست بررسی است چراکه باتوجه به عدم وجود شاهد عینی در زمان برخورد و وجود گمانه‌های مختلف ازجمله عوامل حادثه، چگونگی تصادف یا احتمال قصد برخورد از سوی عابر، همه از فرضیاتی است که باید از سوی مأموران پلس آگاهی مورد بررسی قرار گیرد.

با این تفاسیر پس از بررسی‌های دقیق‌تر از سوی مراجع انتظامی و قضایی در صورت لزوم اخبار قطعی و کامل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قطار مسافری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از کشته و زخمی شدن یک زن و شوهر در تصادف جاده‌ای در محور زرند رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مرتضی بخشی با بیان اینکه حادثه برخورد کامیون با وانت در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت به این سازمان اعلام و نیروهای امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با وانت مزدا برخورد داشته که متاسفانه سرنشین وانت در این حادثه جان باخته است.

وی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان، سرنشین را از داخل خودرو به خارج منتقل و بعد از تأیید فوت وی توسط اورژانس به سردخانه منتقل شد, افزود: در این حادثه راننده خودرو دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 749535

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین