Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادامه حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس بسته به نتیجه بازی این تیم مقابل اینتر دارد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز و نشیب‌های که یوونتوس با مائوریتزیو ساری در فصل جاری داشته، آینده حرفه‌ای این سرمربی ایتالیایی را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «رپابلیکا» ایتالیا، در صورتی که یوونتوس فردا شب (یکشنبه) در دربی ایتالیا مقابل اینتر شکست بخورد، سرمربی ایتالیایی بانوی پیر ممکن است اخراج شود.

شکست یک بر صفر چهارشنبه شب یوونتوس مقابل لیون فرانسه در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جایگاه ساری را متزلزل‌تر کرده است، این در حالی است که راه‌راه پوشان تورین این فصل مقابل تیم‌هایی همچون هلاس ورونا، ناپولی و لاتزیو (دو بار) هم تن به شکست داده‌اند.

«رپابلیکا» مدعی شد، در صورتی که هیئت مدیره باشگاه یوونتوس اقدام به اخراج مائوریتزیو ساری کند، ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان گزینه جانشینی این سرمربی ایتالیایی در نظر دارند و قصد دارد او را تورین بازگرداند. یوونتوس در حال حاضر با یک امتیازی برتری نسبت به لاتزیو و 6 امتیاز برتری نسبت به اینتر (یک بازی کمتر انجام داده)، صدرنشین سری A ایتالیاست، اما برخلاف فصول گذشته، راه‌راه‌پوشان تورین این فصل کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان دارند.

آلگری 52 ساله که بین سال‌های 2014 تا 2019 هدایت راه‌راه‌پوشان تورین را برعهده داشت و این تیم را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند، پیش از این شایعه حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، میلان و پاری‌سن‌‌ژرمن مطرح بود.

سرمربی بعدی پاری‌سن‌ژرمن؛ آلگری یا ساری؟

مکس آلگری با توجه به شناختی که از یوونتوس دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای این باشگاه در کوتاه مدت باشد، این در حالی است که مدیران این باشگاه ایتالیایی چشم به جذب پپ گواردیولا دارند.

تیم‌های یوونتوس و اینتر از ساعت 23:15 فردا (یکشنبه) در هفته بیست‌وششم سری A ایتالیا به مصاف هم می‌روند. این بازی به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا پشت‌ درهای بسته و بدون تماشاگر برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آلگری یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلگری یوونتوس آلگری مائوریتزیو ساری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دستینی اودوگی، مدافع چپ تاتنهام و ایتالیا، به دلیل مصدومیت، مسابقات قهرمانی اروپا 2024 را از دست خواهد داد.

این بازیکن 21 ساله این هفته پس از آسیب دیدگی از ناحیه چهار سر ران چپ، تا پایان فصل خانه نشین شد. آنگه پوستکوگلو تایید کرد که هیچ بازیکنی موجب مصدومیت او نشده و او در جریان تمرینات دچار این آسیب شده است.

او از آن زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رفت که برای پیش فصل به تمرینات تاتنهام بازگردد اما پوستکوگلو در نشست خبری امروزش تایید کرد که او یورو 2024 را از دست داده است.

اودوگی در اغلب مسابقات این فصل برای تاتنهام بازی کرده بود و تنها دو بازی را به دلیل مصدومیت و دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. او در 28 بازی خود در لیگ برتر دو گل زد و سه پاس گل ارسال کرده بود.

اودوگی در اکتبر گذشته برای اولین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شد و سه بار برای کشورش بازی کرده است. یورو 2024 از 14 ژوئن آغاز می‌شود و ایتالیا مرحله گروهی این رقابت‌ها را از 15 ژوئن در دورتموند مقابل آلبانی آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی