Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس فردا جلسه علنی ندارد، گفت: درباره تعطیلی جلسات علنی قرار شد سه نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس که پزشک هستند، با ستاد مبارزه با کرونا جمع‌بندی کنند.

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس گفت: شیوع ویروس کرونا در کشورمان یکی از مسائل اصلی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نامه وزیر بهداشت به رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تعطیلی مجلس سه نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس که پزشک هستند یعنی پزشکیان، قاضی زاده هاشمی و رنجبرزاده قرار شد در ستاد مقابله با کرونا حضور پیدا کنند و درباره کم و کیف برگزاری جلسات علنی مجلس و همچنین مسائل کنونی که در کشور اتفاق افتاده است، بررسی و جمع بندی کنند و نتیجه گزارش خود را به هیئت رئیسه ارائه دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه را به کمیسیون تلفیق ارجاع داده است، قرار بر این شد که فردا جلسه کمیسیون تلفیق در فضای صحن علنی مجلس برگزار شود. چرا که سالن کمیسیون‌ها بسته است و این تصمیم برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است.

عباسی با بیان اینکه مجلس فردا جلسه علنی ندارد، تصریح کرد: تا زمانی که گزارش سه عضو هیئت رئیسه مجلس که در ستاد مقابله با کرونا حضور پیدا خواهند کرد، آماده نشود و همچنین تا زمانی که جلسات کمیسیون تلفیق برای بودجه سال آینده ادامه داشته باشد، مجلس جلسه علنی نخواهد داشت.

وی همچنین درباره رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: با توجه به درخواست رئیس جمهور از مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار دوران سرپرستی «عباس کشاورز» بر این وزارت خانه، قاعدتاً تا زمان تشکیل جلسات علنی مجلس، وی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مباحث مذکور یعنی گزارش کمیسیون تلفیق و همچنین گزارش هیئت سه نفره مجلس در جلسه بعدی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بحث و بررسی می‌شود و سپس درباره نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه مجلس کمیسیون تلفیق جلسات علنی علنی مجلس فردا جلسه جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس