Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رییس اتاق اصناف گیلان گفت: درصورتی که شورای تامین استان تصمیم به زمان‌بندی فعالیت واحدهای صنفی رشت بگیرد، محدودیت ساعات کاری اصناف اعمال خواهد شد.

جلال الدین محمدشکریه در گفت و گو با ایسنا در خصوص احتمال زمان بندی فعالیت واحدهای صنفی رشت گفت: انجام این کار منوط به تصمیم شورای تامین استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ساعات کاری واحد های صنفی شهرستان رشت همانند گذشته است و تغییری نکرده است.

شکریه ادامه داد: البته از آنجاییکه میزان مراجعات مردم به بازار و بسیاری واحدهای صنفی کم شده است خود به خود برخی از اصناف هم واحد خود را زودتر تعطیل می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اصنافی که باز هستند و در حال ارایه خدمات به مردم رشت هستند، برای مقابله با کرونا تمام مسایل بهداشتی را رعایت می‌کنند.

رییس اتاق اصناف گیلان گفت: نظارتهای مستمر نیز در حال انجام است تا همه اصناف به خصوص واحد های نانوایی حتما از دستکش و ماسک استفاده کنند و مواد ضدعفونی کننده به مقدار لازم در فروشگاه خود داشته باشند.

وی در خصوص محدود شدن ساعات کاری واحدهای صنفی شهرستان لاهیجان و لنگرود افزود: این محدودیت با تصمیم شورای تامین شهرستان های مربوطه انجام شده است و در صورتی که چنین ابلاغیه ای از سوی شورای تامین شهرستان رشت نیز ابلاغ شود، حتما این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.    

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اصناف کروناویروس واحدهای صنفی شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است