Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: پیرو نامه وزیر بهداشت به رئیس مجلس مقرر شد سه نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس متشکل از  آقایان مسعود پزشکیان،  اکبر رنجبرزاده و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا حضور یافته و برای  برگزاری جلسات علنی مجلس نظرات خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بحث بررسی لایحه بودجه ۹۹ هم از آنجایی که مجلس لایحه بودجه را به کمیسیون تلفیق ارجاع داده است، هنوز گزارش از این کمیسیون به پارلمان ارائه نشده است.

عباسی تصریح کرد: از فردا جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه برقرار است و گزارش نهایی را به هیئت رئیسه ارائه خواهد داد تا هرچه سریعتر مجلس بودجه ۹۹ را تصویب کند. اعضای کمیسیون تلفیق به دلیل بسته بودن سالن کمیسیون، در فضای صحن لایحه بودجه ۹۹ را بررسی می‌کنند.

او با اشاره به برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: رئیس جمهور در این‌باره با رهبر انقلاب صحبت کرده‌اند و با اذن ایشان قرار شده است که کشاورز همچنان سرپرست وزارت کشاورزی را برعهده داشته باشد. قرار است گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه و گزارش هیئت سه نفره برای بررسی کرونا به هیئت رئیسه مجلس ارائه و در جلسه بعدی هیئت رئیسه مجلس بررسی شود. 

او با بیان اینکه منتظر گزارش هیئت سه نفره از ستاد کرونا هستیم، گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد و این روند تا روز دوشنبه ادامه دارد، همچنین  ادامه جلسات به تصمیم هیئت رئیسه مجلس موکول شده است. 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از صد نفر نماینده مجلس که تست کرونا داده‌اند، تست پنج نفر از آنها مثبت بوده است، بنابراین با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی مجلس مقرر شد از دیگر نمایندگان هم این تست گرفته شود.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1358575

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب حسن روحانی ویروس کرونا هیئت رئیسه مجلس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بودجه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگویی درباره برنامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۱۳ نفر از لیست شورای ائتلاف در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم انتخابات آمدند لیست مان را با حضور این ۱۳ نفر به‌علاوه سه نفر دیگر از منتخبان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: احتمالا این سه نفر ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شورای ائتلاف انتخاب خواهند شد تا لیست تکمیل شود.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: همان‌طور که در نشست شورای ائتلاف که در روز سه‌شنبه در مسجد نور خیابان فاطمی برگزار شد وحدت با جبهه پایداری وجود دارد و آقای قالیباف، آقای حدادعادل و آقای آقاتهرانی به همراه حدود ۱۵۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در این نشست حضور داشتند لذا وحدت بین جریان‌ها ادامه خواهد داشت.

رسولی گفت: بعد از انتخابات ۱۱ اسفند جلسات مختلفی در گوشه و کنار برگزار شده و شورای ائتلاف هم به‌عنوان یک جریان سیاسی از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در نشست دعوت کرد که نزدیک به ۱۵۰ نماینده در این نشست شرکت کردند و اولین پیام آن همدلی و همفکری است تا مجلس دوازدهم یک مجلس کارآمد و مفید برای کشور باشد.

وی درباره ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اظهار کرد: نظر نمایندگان است که ترکیب هیئت‌رئیسه را مشخص می‌کند لذا افرادی که از نظر تجربه و کارآمدی می‌توانند در اداره مجلس موثر باشند را انتخاب خواهند کرد و ما به‌عنوان شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم که وحدت حفظ شود و در مجلس دوازدهم شاهد ایجاد هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد باشیم

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور