Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@21:47:05 GMT

آشنایی با روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۰۳۹

همانطور که گفتیم بهترین روش جوانسازی پوست صورت استفاده از روش‌های کلینیکی بوده و باید طی چند جلسه توسط پزشک متخصص انجام شود. این روش‌ها هر کدام مزایا و معایبی دارند که حتما باید توسط پزشک تجویز شوند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با روش‌های خانگی می‌توانند چین و چروک پوست خود را از بین ببرند؛ اما بهتر است بدانید که این روش‌ها تنها برای حفظ سلامت پوست مفید بوده و هرگز تاثیر روش‌های کلینیکال در جوانسازی پوست را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ۳ مورد از روش‌های مدرن جوانسازی پوست را به شما معرفی می‌کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

جوانسازی پوست صورت با روش تزریق چربی

یکی از متداول‌ترین روش‌های جوانسازی پوست صورت، تزریق چربی می‌باشد. در این روش، پزشک با تزریق چربی به پوست باعث حجم‌دهی و جوانسازی آن شده و شادابی را به صورت بازمی‌گرداند. از این چربی‌ها به عنوان فیلر و  حجم‌دهند استفاده شده و هر کدام انواع مختلفی دارند. به گونه‌ای که پزشک با توجه به جنس پوست بیماران، نمونه‌های مناسب و موثر را برای تزریق انتخاب می‌کند. از روش تزریق چربی هنگامی استفاده می‌شود که بخشی از پوست صورت دچار فرورفتگی شده باشد و با تزریق این فیلرها انحنا و قوس آن برطرف شود.

تزریق چربی که یکی از متداول‌ترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت به شمار می‌آید، حتما باید با تجویز پزشک انجام شود. متاسفانه برخی از بیماران به دلیل عدم توجه به این موضوع نزد پزشکان بی‌تجربه رفته و با تزریق چربی دچار عارضه‌های شدید پوستی می‌شوند. از مزایای این روش می‌توان به ماندگاری چربی‌های تزریقی، طبیعی و ایمن بودن آن اشاره کرد. تزریق چربی جزو روش‌های کم‎‌تهاجمی بوده و احتمال وقوق واکنش‌های آلرژیک در آن بسیار کم است. تزریق چربی کاربردهای مختلفی دارد که می‌توان به تزریق چربی در صورت، تزریق چربی در پستان، تزریق چربی به باسن و به دست اشاره کرد.  

 

جوانسازی پوست صورت به روش لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ جزو روش‌های کم‌تهاجمی بوده و در بسیاری از کلینیک‌های معتبر نظیر کلینیک خانه سفید انجام می‌شود. این روش نسبت به سای روش‌ها کمی گران‌تر بوده و از خطرات بیشتری برخوردار است. در این روش، پزشک به کمک نخ‌های بخیه موقت یا جذبی اقدام به بالابردن پوست می‌کند. در روش لیفت صورت با نخ نیازی به تیغ جراحی نبوده و هیچ برشی در سطح پوست انجام نمی‌شود. هر بار که جرا بخیه‌ها را وارد پوست می‌کند، با کشید و سفت کردن آن اقدام به سفت کردن و لیفت صورت می‌کند. لیفت صورت بسیار روشی سخت و پرهزینه بوده و باید توسط جراحان حاذق انجام شود؛ در غیر این صورت می‌تواند نتایج عکس و جبران‌ناپذیری را بر جای بگذارد.

لیف صورت با نخ جزو جدیدترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت بوده و به صورت سرپایی انجام می‌شود. نخ‌های بخیه علاوه‌بر اینکه پوست صورت را سفت و خوش‌حالت می‌کنند، مانع از پیری زودرس پوست شده و با تحریک سلول‌های پوست باعث تولید کلاژن می‌شوند. از مزایای این روش می‌توان به بهبود سریع، عدم نیاز به بیهوشی، ایمنی بالا و عدم برش صورت اشاره کرد. بسیاری از افراد برای جوانسازی پوست خود نمی‌دانند کدام روش را انتخاب کنند. از این رو، باید قبل از تصمیم به جراحی با یک پزشک حاذق مشورت کرده و مطابق با جنس پوست خود، بهترین روش درمانی را انتخاب کنند. انتخاب روش درمانی حتما باید در کلینیک و با حضور پزشک انجام شود. پزشک با مشاهده جنس پوست شما و انجام آزمایش‌های لازم بهترین روش درمانی را انتخاب می‌کند.

 

بهترین روش درمانی برای جوانسازی پوست، روش‌های مدرن و کلینیکال بوده و در بسیاری از کلینیک‌های معتبر کشور نظیر کلینیک خانه سفید انجام می‌شوند. روش‌های کلینیکال ممکن است عوارض جانبی نسبتا زیادی داشته باشند، از همین جهت توصیه می‌شود که فرایند درمانی خود را به دست پزشکان حاذق بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. روش‌های درمانی کلینیکال داریا مزایای منحصربفردی هستند و هرکدام مطابق با جنس پوست بیمار اتخاذ می‌شوند. توصیه می‌شود قبل از عمل جراحی برای مدتی در معرض نور خورشید قرار نگیرید تا پوست شما هنگام جراحی آسیب نبیند. متاسفانه، برخی از بیماران به این مسئله توجه نکرده و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تاثیر درمان خود را پایین می‌آورند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: جوانسازی پوست صورت روش درمانی تزریق چربی بهترین روش صورت با نخ لیفت صورت انجام شود جنس پوست روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با فواید خرما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خرما با کنترل سطح کلسترول خون و چربی پایینی که دارد، در رژیم‌های لاغری جای می‌گیرد. همچنین وجود خواص خرما برای لاغری اسید‌های چرب غیراشباع، التهابات مرتبط با چاقی را کاهش داده و وزن را کنترل می‌کند. هر ۱۰۰ گرم خرما حاوی ۷ گرم فیبر است که فیبر هم به کاهش وزن کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • اثر هنری با پوست هندوانه! (فیلم)
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد